Διαχείριση Τουριστικών Προορισμών
Διδάσκων/ουσα: Γκρίτζαλη Αλκμήνη
Κωδικός Μαθήματος: MKT150
Κατηγορία Μαθήματος: Ειδικού Υποβάθρου
Τύπος Μαθήματος: Επιλογής
Επίπεδο Μαθήματος: Προπτυχιακό
Γλώσσα Μαθήματος: Ελληνικά
Τρόπος Παράδοσης: Στην τάξη
Εξάμηνο: Ζ΄
ECTS: 5
Σύνολο Ωρών: 4
Σελίδα E Class: https://opencourses.ionio.gr/courses/DTO179/
Οργάνωση Διδασκαλίας:
Δραστηριότητα | Φόρτος Εξαμήνου |
---|---|
Διαλέξεις | 52 |
Μελέτη και Ανάλυση Βιβλιογραφίας | 73 |
Σύνολο Μαθήματος (ECTS: 5) | 125 |
Το μάθημα «Διαχείριση και Προώθηση Τουριστικών Προορισμών» έχει σκοπό να εισάγει τους φοιτητές στις βασικές έννοιες και αρχές της διαχείρισης και της προώθησης τουριστικών προορισμών, και να παρουσιάσει την εφαρμογή τους στο σύγχρονο τουριστικό περιβάλλον, δίνοντας έμφαση στη σύνδεση της θεωρίας με την πράξη. Ενδεικτικά, στη θεματολογία του μαθήματος περιλαμβάνονται αντικείμενα όπως η προσφορά/τουριστικός προορισμός, η ζήτηση/ταξιδιώτες, οι δράσεις μάρκετινγκ του προορισμού, τα συστήματα διανομής, και το εξωτερικό περιβάλλον του προορισμού. Τέλος, το μάθημα περιλαμβάνει μελέτες περιπτώσεων και διεθνή παραδείγματα στρατηγικών διαχείρισης και προώθησης τουριστικών προορισμών.
- Να αποκτήσουν οι φοιτητές/φοιτήτριες το αναγκαίο θεωρητικό υπόβαθρο της διαχείρισης και της προώθησης τουριστικών προορισμών και να κατανοήσουν τις βασικές έννοιες, αρχές και ζητήματα.
- Να αναγνωρίσουν οι φοιτητές/φοιτήτριες τον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει η της διαχείριση και η προώθηση τουριστικών προορισμών, δίνοντας έμφαση στη σύνδεση της θεωρίας με την πράξη.
- Να εξοικειωθούν οι φοιτητές/φοιτήτριες με την εφαρμογή των θεωρητικών αρχών της διαχείρισης και της προώθησης τουριστικών προορισμών σε πρακτικό επίπεδο αναλύοντας στρατηγικές και πρακτικές επιτυχημένων τουριστικών προορισμών.
- Να κατανοήσουν οι φοιτητές/φοιτήτριες τη σπουδαιότητα της διαχείρισης και της προώθησης τουριστικών προορισμών.
Εβομάδα 1: Εισαγωγή στις στην έννοια του τουριστικού προορισμού
Εβομάδα 2: Βασικές προκλήσεις τουριστικών προορισμών
Εβομάδα 3: Εισαγωγή στη διαχείριση τουριστικών προορισμών
Εβομάδα 4: DMOs - ρόλοι και δραστηριότητας
Εβομάδα 5: Διαμόρφωση εικόνας τουριστικού προορισμού και destination branding
Εβομάδα 6: Πρώτη παρουσίαση ομαδικών εργασιών (Storyboards)
Εβομάδα 7: Παρουσίαση Προσκεκλημένου Ομιλητή
Εβομάδα 8: Εμπλεκόμενοι φορείς, ηγεσία και συνεργασία
Εβομάδα 9: Τουριστική συμπεριφορά
Εβομάδα 10: Ανάπτυξη τουριστικών προορισμών μέσω events - eventful cities
Εβομάδα 11: Διαχείριση κρίσεων σε τουριστικούς προορισμούς
Εβομάδα 12: Ημερίδα προφορικών παρουσιάσεων φοιτητών
Εβομάδα 13: Σύνοψη μαθήματος
Pike, S. (2015). Destination marketing: essentials. Routledge.
Οι διδακτικές μέθοδοι περιλαμβάνουν διαλέξεις, αλλά και διαδραστικές δραστηριότητες σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο, εντός και εκτός της πανεπιστημιακής αίθουσας.
Το μάθημα περιλαμβάνει τη χρήση video και πολυμέσων.
Η αξιολόγηση του μαθήματος γίνεται μέσω απαλλακτικής, ομαδικής γραπτής εργασίας.
Επιστροφή
<< | < | Νοέμβριος 2024 |
> | >> | ||
Δε | Τρ | Τε | Πε | Πα | Σα | Κυ |
1 |
2 |
3 |
||||
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |