en

Αλκμήνη Γκρίτζαλη

Αντικείμενο: Μάρκετινγκ Τουριστικών Προορισμών και Υπηρεσιών Δημιουργικής Οικονομίας
Βαθμίδα: Επίκουρη Καθηγήτρια
ΦΕΚ Διορισμού: 1644/Γ/15-10-2020
Τηλέφωνο: 2661087958
Email: agritzali@ionio.gr
Website: https://scholar.google.com/citations?user=Q-hoiiYAAAAJ&hl=en&oi=ao
Ώρες γραφείου: Τετάρτη 15:00 - 17:00 και Πέμπτη 11:00 - 13:00

Γκρίτζαλη Αλκμήνη

gr  pdf.png  Γκρίτζαλη Αλκμήνη: Βιογραφικό Σημείωμα
Mέγεθος: 127.6 KB :: Τύπος: Αρχείο PDF

Η Δρ. Αλκμήνη Γκρίτζαλη είναι Επίκουρη Καθηγήτρια στο Τμήμα Τουρισμού του Ιονίου Πανεπιστημίου, με γνωστικό αντικείμενο «Μάρκετινγκ Προορισμών και Υπηρεσιών Δημιουργικής Οικονομίας». Διαθέτει Πτυχίο Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Εξειδίκευσης (ΜΑ in Creative and Media Enterprises) από το University of Warwick (UK) και Διδακτορικό Δίπλωμα (MRes, PhD) από το Bayes (πρώην Cass) Business School, City University London.

Έχει διατελέσει (2014-2021) Επίκουρη Καθηγήτρια (Senior Lecturer) στο School of Hospitality and Tourism Management, University of Surrey (UK), όπου διεύθυνε το ΠΜΣ “MSc in International Tourism Management”. Έχει διδάξει σε προγράμματα προπτυχιακών και μεταπτυχιακών σπουδών στα Bayes Business School, City University London (UK), ESCP London Business School (UK), Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδας και Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (μέλος ΣΕΠ από το 2017).

Το σύνολο των επιστημονικών της δημοσιεύσεων, σε διεθνώς αναγνωρισμένα επιστημονικά περιοδικά με κριτές, αφορά τον τρόπο που οι τουριστικοί προορισμοί εξελίσσονται μέσω του branding, των αφηγημάτων της ποπ κουλτούρας και των κοινωνικών δικτύων, επηρεάζονται από διεθνείς και εθνικές κρίσεις και επενδύουν στα νέα πρότυπα βιωσιμότητας.

Έχει συνεργαστεί, σε ερευνητικά προγράμματα εθνικής και διεθνούς εμβέλειας, με οργανισμούς όπως ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού (UNWTO), η UEFA (Union of European Football Associations) και ο Δήμος της Βαρκελώνης (Barcelona City Council).

Ερευνητικά ενδιαφέροντα

  • Destination marketing and branding
  • Online and offline storytelling
  • Value co-creation in tourism
  • Popular culture tourism
  • Sustainability marketing in tourism

Επιλεγμένες δημοσιεύσεις

  • Font, X., English, R., Gkritzali, A., & Tian, W. S. (2021). Value co-creation in sustainable tourism: A service-dominant logic approach. Tourism Management, 82, 104200.
  • Li, S., Tian, W., Lundberg, C., Gkritzali, A., & Sundström, M. (2020). Two tales of one city: Fantasy proneness, authenticity, and loyalty of on-screen tourism destinations. Journal of Travel Research, 0047287520961179.
  • Smit, B., Melissen, F., Font, X., & Gkritzali, A. (2020). Designing for experiences: a meta-ethnographic synthesis. Current Issues in Tourism, 1-19.
  • Gkritzali, A., Mavragani, E., & Gritzalis, D. (2019). Negative MWOM and value co-destruction during destination crises. Business Process Management Journal.
  • Gkritzali, A., Gritzalis, D., & Stavrou, V. (2018). Is Xenios Zeus still alive? Destination image of Athens in the years of recession. Journal of Travel Research, 57(4), 540-554.
  • Gkritzali, A. (2017). Online destination sentiment recovery during a sustained crisis. Annals of Tourism Research, 66(C), 183-185.
  • Gkritzali, A., Lampel, J., & Wiertz, C. (2016). Blame it on Hollywood: The influence of films on Paris as product location. Journal of Business Research, 69(7), 2363-2370.

 

Ενημέρωση: 17-10-2023

Επιστροφή
<< <
Απρίλιος 2024
> >>
Δε Τρ Τε Πε Πα Σα Κυ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Σήμερα, Πέμπτη 18-04-2024
Δεν βρέθηκαν εγγραφές για αυτήν την ημέρα
Προσεχώς

Γραμματεία

Γραμματεία
Ι. Θεοτόκη 72, 1ος όροφος
(+30) 26610 87960, 87961, 87962
dtour@ionio.gr

Ανάγνωση ΚειμένουΑνάγνωση Κειμένου Αναγνωσιμότητα ΚειμένουΑναγνωσιμότητα Κειμένου Αντίθεση ΧρωμάτωνΑντίθεση Χρωμάτων
Επιλογές Προσβασιμότητας