H έρευνα αγοράς ως κομμάτι της επιχειρηματικότητας. Η επίδραση της Ψηφιακής Εποχής στην έρευνα αγοράς. Φύση και διαδικασία της έρευνας. Σχεδιασμός και διαχείριση ερευνών. Σχεδιασμός ερωτηματολογίων. Σχέδια δειγμάτων. Προσδιορισμός και κατανομή μεγέθους δείγματος. Ποιοτική και ποσοτική έρευνα στον τουρισμό. Μεικτές μέθοδοι. Το διαδίκτυο ως εργαλείο έρευνας και η ηλεκτρονική μέθοδος. Διαδικτυακές έρευνες. Ανάλυση ποσοτικών και ποιοτικών δεδομένων. Σύνταξη της έκθεσης της έρευνας. Παρουσίαση της έρευνας. Διάδοση δεδομένων. Μελέτη περίπτωσης - έρευνες αγοράς με τη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας.