Ανάπτυξη της Επιχειρηματικής Νοοτροπίας. Επιχειρηματική νοοτροπία και αναγνώριση ευκαιριών. Αξιοποίηση της σχεδιαστικής σκέψης. Δημιουργία Επιχειρηματικών Μοντέλων και Εισοδηματικών Μοντέλων. Χρηματοδότηση για νεοφυείς επιχειρήσεις. Οικονομικές καταστάσεις και προβολές για νεοφυείς επιχειρήσεις. Ο ρόλος της επικοινωνίας στην αποδοτικότητα της τουριστικής επιχείρησης. Επιχειρηματικότητα, Ιnternet και Τεχνολογίες Πληροφοριών και Επικοινωνιών. Δημιουργικός Τουρισμός. Δημιουργικές και πολιτιστικές βιομηχανίες στην ώθηση της τουριστικής ανάπτυξης. Αξιοποίηση της πολιτισμικής κληρονομιάς, μέσω της δημιουργίας των πολιτιστικών βιομηχανιών.