Τεχνολογία και εργαλεία ψηφιακού μάρκετινγκ. Κατανόηση των ανθρώπων μέσω της ψηφιακής ανθρωπολογίας. Ψηφιακοί πελάτες. Ψηφιακό μάρκετινγκ και ψηφιακή οικονομία. Στρατηγική και πρόγραμμα Ψηφιακού Μάρκετινγκ. Σχεδιασμός και ανάπτυξη ιστοσελίδας. Στρατηγική εμπειρίας του πελάτη-Cxstrategy. Χαρτογράφηση κύκλου ζωής του πελάτη - Customer Journey Map. Online and mobile shopping. Τυπολογία μέσων και τεχνικών ψηφιακής προβολής. Social Media Marketing. Ψηφιακός μετασχηματισμός και καινοτομία στο ψηφιακό μάρκετινγκ - AI driven MKT - chatbots, Programmatic marketing/advertising, Νευρομάρκετινγκ/Neuromarketing - eye tracking, Μοντέλο Διαμοιρασμένης Οικονομίας – Sharing Economy Model, Μοντέλο Πληθοπορισμού - Crowdsourcing/Crowdfunding Model, Μοντέλο Παιχνιδοποίησης – Gamification Model, Iστοσελίδες σύγκρισης τιμών – Price comparison sites, Διαδίκτυο Πραγμάτων IoT – Internet of Things. Βελτιστοποίηση για τις μηχανές αναζήτησης. Μετρήσεις και ανάλυση δεδομένων. Το κινητό εμπόριο σήμερα. Εμπειρίες και διαφημίσεις μέσα σε εφαρμογές. Οι κινητές συσκευές για μάρκετινγκ. Βασικά χαρακτηριστικά κινητού μάρκετινγκ. Η τεχνολογία: Τα βασικά χαρακτηριστικά των κινητών συσκευών. Εργαλεία κινητού μάρκετινγκ: Μορφές διαφήμισης.