en

Διαχείριση Τουριστικών Προορισμών


Διδάσκων/ουσα: Γκρίτζαλη Αλκμήνη
Κωδικός Μαθήματος: MKT150
Κατηγορία Μαθήματος: Ειδικού Υποβάθρου
Τύπος Μαθήματος: Επιλογής
Επίπεδο Μαθήματος: Προπτυχιακό
Γλώσσα Μαθήματος: Ελληνικά
Τρόπος Παράδοσης: Στην τάξη
Εξάμηνο: Ζ΄
ECTS: 5
Σύνολο Ωρών: 4
Σελίδα E Class: https://opencourses.ionio.gr/courses/DTO179/

Οργάνωση Διδασκαλίας:
ΔραστηριότηταΦόρτος Εξαμήνου
Διαλέξεις52
Μελέτη και Ανάλυση Βιβλιογραφίας73
Σύνολο Μαθήματος (ECTS: 5)125

gr  pdf.png  Διαχείριση Τουριστικών Προορισμών
Mέγεθος: 190.57 KB :: Τύπος: Αρχείο PDF

Σύντομη Περιγραφή:

Το μάθημα «Διαχείριση και Προώθηση Τουριστικών Προορισμών» έχει σκοπό να εισάγει τους φοιτητές στις βασικές έννοιες και αρχές της διαχείρισης και της προώθησης τουριστικών προορισμών, και να παρουσιάσει την εφαρμογή τους στο σύγχρονο τουριστικό περιβάλλον, δίνοντας έμφαση στη σύνδεση της θεωρίας με την πράξη. Ενδεικτικά, στη θεματολογία του μαθήματος περιλαμβάνονται αντικείμενα όπως η προσφορά/τουριστικός προορισμός, η ζήτηση/ταξιδιώτες, οι δράσεις μάρκετινγκ του προορισμού, τα συστήματα διανομής, και το εξωτερικό περιβάλλον του προορισμού. Τέλος, το μάθημα περιλαμβάνει μελέτες περιπτώσεων και διεθνή παραδείγματα στρατηγικών διαχείρισης και προώθησης τουριστικών προορισμών.

Αντικειμενικοί Στόχοι - Επιδιωκόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:
  • Να αποκτήσουν οι φοιτητές/φοιτήτριες το αναγκαίο θεωρητικό υπόβαθρο της διαχείρισης και της προώθησης τουριστικών προορισμών και να κατανοήσουν τις βασικές έννοιες, αρχές και ζητήματα.
  • Να αναγνωρίσουν οι φοιτητές/φοιτήτριες τον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει η της διαχείριση και η προώθηση τουριστικών προορισμών, δίνοντας έμφαση στη σύνδεση της θεωρίας με την πράξη.
  • Να εξοικειωθούν οι φοιτητές/φοιτήτριες με την εφαρμογή των θεωρητικών αρχών της διαχείρισης και της προώθησης τουριστικών προορισμών σε πρακτικό επίπεδο αναλύοντας στρατηγικές και πρακτικές επιτυχημένων τουριστικών προορισμών.
  • Να κατανοήσουν οι φοιτητές/φοιτήτριες τη σπουδαιότητα της διαχείρισης και της προώθησης τουριστικών προορισμών.
Περιεχόμενο (Syllabus):

Εβομάδα 1: Εισαγωγή στις στην έννοια του τουριστικού προορισμού 

Εβομάδα 2: Βασικές προκλήσεις τουριστικών προορισμών

Εβομάδα 3: Εισαγωγή στη διαχείριση τουριστικών προορισμών

Εβομάδα 4: DMOs - ρόλοι και δραστηριότητας

Εβομάδα 5: Διαμόρφωση εικόνας τουριστικού προορισμού και destination branding

Εβομάδα 6: Πρώτη παρουσίαση ομαδικών εργασιών (Storyboards)

Εβομάδα 7: Παρουσίαση Προσκεκλημένου Ομιλητή

Εβομάδα 8: Εμπλεκόμενοι φορείς, ηγεσία και συνεργασία

Εβομάδα 9: Τουριστική συμπεριφορά

Εβομάδα 10: Ανάπτυξη τουριστικών προορισμών μέσω events - eventful cities

Εβομάδα 11: Διαχείριση κρίσεων σε τουριστικούς προορισμούς

Εβομάδα 12: Ημερίδα προφορικών παρουσιάσεων φοιτητών

Εβομάδα 13: Σύνοψη μαθήματος

Συνιστώμενη βιβλιογραφία προς μελέτη:

Pike, S. (2015). Destination marketing: essentials. Routledge.

Διδακτικές και μαθησιακές μέθοδοι:

Οι διδακτικές μέθοδοι περιλαμβάνουν διαλέξεις, αλλά και διαδραστικές δραστηριότητες σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο, εντός και εκτός της πανεπιστημιακής αίθουσας.

 
Χρηση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας:

Το μάθημα περιλαμβάνει τη χρήση video και πολυμέσων.

Μέθοδοι αξιολόγησης/βαθμολόγησης:

Η αξιολόγηση του μαθήματος γίνεται μέσω απαλλακτικής, ομαδικής γραπτής εργασίας.

 

Επιστροφή
<< <
Μάρτιος 2024
> >>
Δε Τρ Τε Πε Πα Σα Κυ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
Σήμερα, Παρασκευή 29-03-2024

Γραμματεία

Γραμματεία
Ι. Θεοτόκη 72, 1ος όροφος
(+30) 26610 87960, 87961, 87962
dtour@ionio.gr

Ανάγνωση ΚειμένουΑνάγνωση Κειμένου Αναγνωσιμότητα ΚειμένουΑναγνωσιμότητα Κειμένου Αντίθεση ΧρωμάτωνΑντίθεση Χρωμάτων
Επιλογές Προσβασιμότητας