Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Τουρισμός
Διδάσκων/ουσα: Γκρίτζαλη Αλκμήνη
Κωδικός Μαθήματος: MKT140
Κατηγορία Μαθήματος: Ειδικού Υποβάθρου
Τύπος Μαθήματος: Επιλογής
Επίπεδο Μαθήματος: Προπτυχιακό
Γλώσσα Μαθήματος: Ελληνικά
Εξάμηνο: ΣΤ΄
ECTS: 5
Σύνολο Ωρών: 4
Σελίδα E Class: https://opencourses.ionio.gr/courses/DTO215/
Οργάνωση Διδασκαλίας:
Δραστηριότητα | Φόρτος Εξαμήνου |
---|---|
Διαλέξεις | 52 |
Μελέτη και Ανάλυση Βιβλιογραφίας | 73 |
Σύνολο Μαθήματος (ECTS: 5) | 125 |
Το μάθημα «Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Τουρισμός» έχει σκοπό να εισάγει τους φοιτητές στις βασικές έννοιες και αρχές της επιστήμης του Ψηφιακού Μάρκετινγκ, και να παρουσιάσει την εφαρμογή τους στο σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον, δίνοντας έμφαση στη σύνδεση της θεωρίας με την πράξη. Ενδεικτικά, στη θεματολογία του μαθήματος περιλαμβάνονται αντικείμενα όπως το άμεσο μάρκετινγκ (παραδοσιακό και νέο), το διαδικτυακό μάρκετινγκ (ιστοσελίδες, διαδικτυακές διαφημίσεις, ηλεκτρονική αλληλογραφία, διαδικτυακά βίντεο και ιογενές μάρκετινγκ), το μάρκετινγκ μέσων κοινωνικής δικτύωσης (χρήση, πλεονεκτήματα και διαχείριση) και το μάρκετινγκ σε κινητές συσκευές. Τέλος, το μάθημα περιλαμβάνει μελέτες περιπτώσεων και διεθνή παραδείγματα από τον τομέα του τουρισμού και της φιλοξενίας, αλλά και από άλλους τομείς.
- Να αποκτήσουν οι φοιτητές/φοιτήτριες το αναγκαίο θεωρητικό υπόβαθρο στο χώρο του Ψηφιακού Μάρκετινγκ και να κατανοήσουν τις βασικές έννοιες, αρχές και ζητήματα.
- Να αναγνωρίσουν οι φοιτητές/φοιτήτριες τον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει η επιστήμη του Ψηφιακού Μάρκετινγκ δίνοντας έμφαση στη σύνδεση της θεωρίας με την πράξη.
- Να εξοικειωθούν οι φοιτητές/φοιτήτριες με την εφαρμογή των θεωρητικών αρχών του Ψηφιακού Μάρκετινγκ σε πρακτικό επίπεδο αναλύοντας επιχειρηματικές στρατηγικές και πρακτικές.
- Να κατανοήσουν οι φοιτητές/φοιτήτριες τη σπουδαιότητα του Ψηφιακού Μάρκετινγκ στον τομέα του τουρισμού και της φιλοξενίας.
Εβομάδα 1: Ψηφιακό Μάρκετινγκ στον Τουρισμό και η σημασία του
Εβομάδα 2: Εισαγωγή και Βασικές Έννοιες του Ψηφιακού Μάρκετινγκ
Εβομάδα 3: Συνδεδεμένοι Πελάτες και Ψηφιακές Υποκουλτούρες
Εβομάδα 4: Η νέα διαδρομή πελάτη
Εβομάδα 5: Μελέτη Περίπτωσης/ Σεμινάριο Υποστήριξης Εργασίας
Εβομάδα 6: Πρώτη Παρουσίαση Ομαδικών Εργασιών (Storyboards)
Εβομάδα 7: Παρουσίαση Προσκεκλημένου Ομιλητή
Εβομάδα 8: Δείκτες μέτρησης της παραγωγικότητας και αρχέτυπα κλάδων
Εβομάδα 9: Μελέτη Περίπτωσης/ Σεμινάριο Υποστήριξης Εργασίας
Εβομάδα 10: Ανθρωποκεντρικό Μάρκετινγκ
Εβομάδα 11: Μάρκετινγκ Περιεχομένου
Εβομάδα 12: Τελική Παρουσίαση Ομαδικών Εργασιών
Εβομάδα 13: Σύνοψη μαθήματος/ Σεμινάριο Υποστήριξης Εργασίας
Kartajaya, H., Kotler, P., & Setiawan, I. (2016). Marketing 4.0: moving from Traditional to Digital. John Wiley & Sons.
Οι διδακτικές μέθοδοι περιλαμβάνουν διαλέξεις και διαδραστικές δραστηριότητες, εντός και εκτός της πανεπιστημιακής αίθουσας.
Το μάθημα περιλαμβάνει τη χρήση video και πολυμέσων.
Η αξιολόγηση του μαθήματος γίνεται μέσω απαλλακτικής ομαδικής γραπτής εργασίας.
Επιστροφή
<< | < | Δεκέμβριος 2024 |
> | >> | ||
Δε | Τρ | Τε | Πε | Πα | Σα | Κυ |
1 |
||||||
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |