Αγγλική Γλώσσα και Τουριστική Ορολογία
Διδάσκων/ουσα: Δραγατσούλη Φωτεινή
Κωδικός Μαθήματος: INT130
Κατηγορία Μαθήματος: Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος: Υποχρεωτικό
Επίπεδο Μαθήματος: Προπτυχιακό
Γλώσσα Μαθήματος: Ελληνικά
Τρόπος Παράδοσης: Πρόσωπο με πρόσωπο
Εξάμηνο: Γ΄
ECTS: 5
Σύνολο Ωρών: 4
Σελίδα E Class: https://opencourses.ionio.gr/courses/DTO160/
Οργάνωση Διδασκαλίας:
Δραστηριότητα | Φόρτος Εξαμήνου |
---|---|
Διαλέξεις | 52 |
Μελέτη και Ανάλυση Βιβλιογραφίας | 73 |
Σύνολο Μαθήματος (ECTS: 5) | 125 |
Το μάθημα "Αγγλική γλώσσα και Τουριστική Ορολογία" στοχεύει να εξοπλίσει τους φοιτητές με τις γλωσσικές και επικοινωνιακές δεξιότητες που απαιτούνται για να ασκήσουν επαγγελματικά καθήκοντα στη βιομηχανία του τουρισμού. Στο πλαίσιο του μαθήματος, οι φοιτητές θα εξοικειωθούν περαιτέρω με την τουριστική ορολογία και τις έννοιες που σχετίζονται με τις διάφορες πτυχές του τουρισμού, καθώς και με τη χρήση της ορολογίας από ένα ευρύ φάσμα σχετικών πεδίων όπως οργάνωση και διοίκηση επιχειρήσεων, μάρκετινγκ κ.ά. Το μάθημα συνδυάζει την εκμάθηση της γραμματικής, του λεξιλογίου και των δεξιοτήτων ακουστικής και προφορικής επικοινωνίας με έμφαση στις καταστάσεις που σχετίζονται με τον τουρισμό και τη φιλοξενία.
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές αναμένεται να:
- διευρύνουν το γενικό και εξειδικευμένο λεξιλόγιό τους
- εξοικειωθούν με τη χρήση της αγγλική τουριστικής ορολογία, της οργάνωσης επιχειρήσεων και του μάρκετινγκ
- συντάσσουν κείμενα αξιοποιώντας την απαιτούμενη επιστημονική ορολογία του γνωστικού τους αντικειμένου
- βελτιώσουν την ακουστική ικανότητά τους και την προφορική έκφραση τους
- προσαρμόζονται και ανταποκρίνονται σε ποικίλα επικοινωνιακά περιβάλλονται που άπτονται του πεδίου του τουρισμού
- συντάσσουν περιλήψεις επιστημονικών άρθρων
Εβδομάδα 1. Introductory course. Prerequisites, aims, and purposes. Introductory business and economic terminology.
Εβδομάδα 2. Tourism businesses and environment. Grammar: Conditionals revision
Εβδομάδα 3. New management methods and issues of productivity of touristic businesses. Special terminology and speaking skills development. Grammar: Modals
Εβδομάδα 4. Human resources requirements. Applying for jobs in tourism. Writing skills development.
Εβδομάδα 5. Safety legislation terminology. Writing skills development. Grammar: Prefixation
Εβδομάδα 6. Statistics and Economics. Terminology and analytical skills development. Grammar: Purpose and result.
Εβδομάδα 7. Statistics and Economics. Data presentation skills and note-taking skills development. Grammar: Adjective suffixes.
Εβδομάδα 8. Statistical data in tourism businesses. Analytical and speaking skills development
Εβδομάδα 9. Examining potential risks if tourism fails. The importance of tourism as a pillar of economic development and prosperity. Terminology. Grammar: Words to give a reason.
Εβδομάδα 10. Translating press releases. Strategies and techniques.
Εβδομάδα 11. Writing business reports. Analyzing options and making recommendations
Εβδομάδα 12.Summarizing scientific articles. Writing and speaking skills development.
Εβδομάδα 13. Making presentations using tourism data and terminology.
Makenzie I., (2010), English for Business Studies, Cambridge: Cambridge University Press.
Paterson K.& Wedge R. (2013). Oxford Grammar for EAP. Oxford: Oxford University Press.
Perdiki F. & Z. Malivitsi (2018). Economic and Business English in a Nutshell –A course book for Specific and Academic Purposes. Thessaloniki: F Perdiki. & Z. Malivitsi
Rizouli, C. (2015). English for Academic Purposes. Focus on Writing. Thessaloniki: University of Macedonia Press.
Sivridou F., Tombrou C., (2013). English for Advanced Studies in Economics & Business Management. Αθήνα: Φαίδιμος.
- Δια ζώσης διδασκαλία
- Συμμετοχική διδασκαλία και ενθάρρυνση της συμμετοχής των φοιτητών μέσω συζητήσεων, ομαδικής εργασίας, ρόλων παιχνιδιού και ασκήσεων.
- Χρήση αυθεντικού υλικού όπως άρθρα, διαφημίσεις, επικοινωνιακά δείγματα και ιστοσελίδες που αφορούν τον τουρισμό.
- Χρήση ψηφιακών εργαλείων και πλατφορμών, βιντεοπροβολέας, πλατφόρμα e-class, παρουσιάσεις, ηλεκτρονικές πηγές.
Χρήση ΤΠΕ για την υποστήριξη της διδασκαλίας (πλατφόρμα e-class)
Χρήση ΤΠΕ για την επικοινωνία με του φοιτητές
Γραπτή τελική εξέταση (100% του βαθμού), που μπορεί να περιλαμβάνει:
- Κατανόηση κειμένου
- Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής
- Ερωτήσεις σύντομης απάντησης
- Παραγωγή γραπτού λόγου
- Αυτόνομη εργασία
- Ομαδική εργασία
- Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
- Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
- Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
Επιστροφή
<< | < | Νοέμβριος 2024 |
> | >> | ||
Δε | Τρ | Τε | Πε | Πα | Σα | Κυ |
1 |
2 |
3 |
||||
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |