Μάρκετινγκ Τουριστικών Υπηρεσιών
Διδάσκων/ουσα: Γκρίτζαλη Αλκμήνη
Κωδικός Μαθήματος: MKT110
Κατηγορία Μαθήματος: Ειδικού Υποβάθρου
Τύπος Μαθήματος: Υποχρεωτικό
Επίπεδο Μαθήματος: Προπτυχιακό
Γλώσσα Μαθήματος: Ελληνικά
Εξάμηνο: Γ΄
ECTS: 5
Σύνολο Ωρών: 4
Σελίδα E Class: https://opencourses.ionio.gr/courses/DTO180/
Οργάνωση Διδασκαλίας:
Δραστηριότητα | Φόρτος Εξαμήνου |
---|---|
Διαλέξεις | 52 |
Μελέτη και Ανάλυση Βιβλιογραφίας | 73 |
Σύνολο Μαθήματος (ECTS: 5) | 125 |
Το μάθημα «Μάρκετινγκ Τουριστικών Υπηρεσιών» έχει σκοπό να εισάγει τους φοιτητές στις βασικές έννοιες του μάρκετινγκ υπηρεσιών και να εστιάσει στην εφαρμογή τους στον τουρισμό, που αποτελεί έναν από τους βασικότερους και πιο καίριους τομείς παροχής υπηρεσιών διεθνώς. Ενδεικτικά, στη θεματολογία του μαθήματος περιλαμβάνονται αντικείμενα όπως η ανάλυση των βασικών χαρακτηριστικών των υπηρεσιών, η διαδικασία παραγωγής υπηρεσιών, η σημασία των εργαζομένων, η επικοινωνία, η σηματοποίηση (branding) και η τιμολόγηση των υπηρεσιών. Τέλος, το μάθημα περιλαμβάνει μελέτες περιπτώσεων και διεθνή παραδείγματα από τον τομέα του τουρισμού και παρουσιάζει τις ιδιαιτερότητας των τουριστικών υπηρεσιών σε σχέση με τις υπόλοιπες υπηρεσίες.
- Να αποκτήσουν οι φοιτητές/φοιτήτριες το αναγκαίο θεωρητικό υπόβαθρο στο χώρο του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών και να κατανοήσουν τις βασικές έννοιες, αρχές και ζητήματα.
- Να αναγνωρίσουν οι φοιτητές/φοιτήτριες τον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει η επιστήμη του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών, δίνοντας έμφαση στη σύνδεση της θεωρίας με την πράξη.
- Να εξοικειωθούν οι φοιτητές/φοιτήτριες με την εφαρμογή των θεωρητικών αρχών του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών σε πρακτικό επίπεδο αναλύοντας επιχειρηματικές στρατηγικές και πρακτικές.
- Να κατανοήσουν οι φοιτητές/φοιτήτριες τη σπουδαιότητα του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών στον τομέα του τουρισμού και της φιλοξενίας.
Εβομάδα 1: Εισαγωγή στο μάρκετινγκ υπηρεσιών
Εβομάδα 2: Κατανοώντας τους πελάτες υπηρεσιών
Εβομάδα 3: Τμηματοποίηση υπηρεσιών
Εβομάδα 4: Τοποθέτηση υπηρεσιών
Εβομάδα 5: Ανάπτυξη υπηρεσιών και branding
Εβομάδα 6: Διανομή υπηρεσιών μέσω φυσικών και ηλεκτρονικών καναλιών
Εβομάδα 7: Παρουσίαση Προσκεκλημένου Ομιλητή
Εβομάδα 8: Επικοινωνία μάρκετινγκ στις υπηρεσίες
Εβομάδα 9: Διαμόρφωση του περιβάλλοντος παροχής υπηρεσιών
Εβομάδα 10: Τιμολόγηση υπηρεσιών
Εβομάδα 11: Διαχείριση σχέσεων και οικοδόμηση πιστότητας πελάτη
Εβομάδα 12: Σχεδιασμός διαδικασιών υπηρεσιών επαφής
Εβομάδα 13: Σύνοψη μαθήματος
Wirtz, J., & Lovelock, C. (2021). Services marketing: People, technology, strategy. World Scientific.
Οι διδακτικές μέθοδοι περιλαμβάνουν διαλέξεις και διαδραστικές δραστηριότητες, εντός και εκτός της πανεπιστημιακής αίθουσας.
Το μάθημα περιλαμβάνει τη χρήση video και πολυμέσων.
Η αξιολόγηση του μαθήματος γίνεται μέσω γραπτής εξέτασης.
Επιστροφή
<< | < | Δεκέμβριος 2024 |
> | >> | ||
Δε | Τρ | Τε | Πε | Πα | Σα | Κυ |
1 |
||||||
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |