en

Μάρκετινγκ Τουριστικών Υπηρεσιών


Διδάσκων/ουσα: Γκρίτζαλη Αλκμήνη
Κωδικός Μαθήματος: MKT110
Κατηγορία Μαθήματος: Ειδικού Υποβάθρου
Τύπος Μαθήματος: Υποχρεωτικό
Επίπεδο Μαθήματος: Προπτυχιακό
Γλώσσα Μαθήματος: Ελληνικά
Εξάμηνο: Γ΄
ECTS: 5
Σύνολο Ωρών: 4
Σελίδα E Class: https://opencourses.ionio.gr/courses/DTO180/

Οργάνωση Διδασκαλίας:
ΔραστηριότηταΦόρτος Εξαμήνου
Διαλέξεις52
Μελέτη και Ανάλυση Βιβλιογραφίας73
Σύνολο Μαθήματος (ECTS: 5)125

gr  pdf.png  Μάρκετινγκ Τουριστικών Υπηρεσιών
Mέγεθος: 190.5 KB :: Τύπος: Αρχείο PDF

Σύντομη Περιγραφή:

Το μάθημα «Μάρκετινγκ Τουριστικών Υπηρεσιών» έχει σκοπό να εισάγει τους φοιτητές στις βασικές έννοιες του μάρκετινγκ υπηρεσιών και να  εστιάσει στην εφαρμογή τους στον τουρισμό, που αποτελεί έναν από τους βασικότερους και πιο καίριους τομείς παροχής υπηρεσιών διεθνώς. Ενδεικτικά, στη θεματολογία του μαθήματος περιλαμβάνονται αντικείμενα όπως η ανάλυση των βασικών χαρακτηριστικών των υπηρεσιών, η διαδικασία παραγωγής υπηρεσιών, η σημασία των εργαζομένων, η επικοινωνία, η σηματοποίηση (branding) και η τιμολόγηση των υπηρεσιών. Τέλος, το μάθημα περιλαμβάνει μελέτες περιπτώσεων και διεθνή παραδείγματα από τον τομέα του τουρισμού και παρουσιάζει τις ιδιαιτερότητας των τουριστικών υπηρεσιών σε σχέση με τις υπόλοιπες υπηρεσίες.

Αντικειμενικοί Στόχοι - Επιδιωκόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:
  • Να αποκτήσουν οι φοιτητές/φοιτήτριες το αναγκαίο θεωρητικό υπόβαθρο στο χώρο του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών και να κατανοήσουν τις βασικές έννοιες, αρχές και ζητήματα.
  • Να αναγνωρίσουν οι φοιτητές/φοιτήτριες τον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει η επιστήμη του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών, δίνοντας έμφαση στη σύνδεση της θεωρίας με την πράξη.
  • Να εξοικειωθούν οι φοιτητές/φοιτήτριες με την εφαρμογή των θεωρητικών αρχών του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών σε πρακτικό επίπεδο αναλύοντας επιχειρηματικές στρατηγικές και πρακτικές.
  • Να κατανοήσουν οι φοιτητές/φοιτήτριες τη σπουδαιότητα του Μάρκετινγκ Υπηρεσιών στον τομέα του τουρισμού και της φιλοξενίας.
Περιεχόμενο (Syllabus):

Εβομάδα 1: Εισαγωγή στο μάρκετινγκ υπηρεσιών

Εβομάδα 2: Κατανοώντας τους πελάτες υπηρεσιών

Εβομάδα 3: Τμηματοποίηση υπηρεσιών

Εβομάδα 4: Τοποθέτηση υπηρεσιών

Εβομάδα 5: Ανάπτυξη υπηρεσιών και branding

Εβομάδα 6: Διανομή υπηρεσιών μέσω φυσικών και ηλεκτρονικών καναλιών

Εβομάδα 7: Παρουσίαση Προσκεκλημένου Ομιλητή

Εβομάδα 8: Επικοινωνία μάρκετινγκ στις υπηρεσίες

Εβομάδα 9: Διαμόρφωση του περιβάλλοντος παροχής υπηρεσιών

Εβομάδα 10: Τιμολόγηση υπηρεσιών

Εβομάδα 11: Διαχείριση σχέσεων και οικοδόμηση πιστότητας πελάτη

Εβομάδα 12: Σχεδιασμός διαδικασιών υπηρεσιών επαφής

Εβομάδα 13: Σύνοψη μαθήματος

Συνιστώμενη βιβλιογραφία προς μελέτη:

Wirtz, J., & Lovelock, C. (2021). Services marketing: People, technology, strategy. World Scientific.

Διδακτικές και μαθησιακές μέθοδοι:

Οι διδακτικές μέθοδοι περιλαμβάνουν διαλέξεις και διαδραστικές δραστηριότητες, εντός και εκτός της πανεπιστημιακής αίθουσας.

Χρηση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας:

Το μάθημα περιλαμβάνει τη χρήση video και πολυμέσων.

Μέθοδοι αξιολόγησης/βαθμολόγησης:

Η αξιολόγηση του μαθήματος γίνεται μέσω γραπτής εξέτασης.


Επιστροφή
<< <
Δεκέμβριος 2024
> >>
Δε Τρ Τε Πε Πα Σα Κυ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Γραμματεία

Γραμματεία
Ι. Θεοτόκη 72, 1ος όροφος
(+30) 26610 87960, 87961, 87962
dtour@ionio.gr

Ανάγνωση ΚειμένουΑνάγνωση Κειμένου Αναγνωσιμότητα ΚειμένουΑναγνωσιμότητα Κειμένου Αντίθεση ΧρωμάτωνΑντίθεση Χρωμάτων
Επιλογές Προσβασιμότητας