Νίκος Βαρότσης
Αντικείμενο: | Διοίκηση Υπηρεσιών και Διαχείριση Πληροφορίας |
Βαθμίδα: | Επίκουρος Καθηγητής |
ΦΕΚ Διορισμού: | 3150/τ.Γ/03-10-2024 |
Τηλέφωνο: | Επί |
Email: | nvarotsis@ionio.gr |
Website: | https://tourism.ionio.gr/gr/staff/723-varotsis/ |
Ώρες γραφείου: | Δευτέρα - Πέμπτη: 13:00 - 15:00 (κατόπιν συνεννοήσεως) |
Ο Νίκος Βαρότσης είναι Επίκουρος Καθηγητής του τμήματος Τουρισμού της σχολής Οικονομικών Επιστημών του Ιονίου Πανεπιστήμιο με αντικείμενο την «Διοίκηση Υπηρεσιών και Διαχείριση Πληροφορίας». Έλαβε το διδακτορικό του από το Πάντειο Πανεπιστήμιο Αθηνών όπου και εκπόνησε τη διατριβή του στη σχολή κοινωνικών επιστημών του τμήματος ψυχολογίας στο επιστημονικό πεδίο της συμπεριφορικής οικονομικής η οποία αξιολογήθηκε με άριστα. Κατέχει επίσης τους εξής τίτλους σπουδών: Πτυχίο του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων της σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (Α.Σ.Ο.Ε.Ε.). Πτυχίο του τμήματος Λογιστικής της σχολής διοίκησης και οικονομίας του Α.Τ.Ε.Ι. Πάτρας. Μεταπτυχιακό (MSc) (M:MT) στην Μεταποίηση, Διοίκηση και Τεχνολογία από τη σχολή Τεχνολογίας, του τμήματος Διοίκησης και Τεχνολογίας του Open University (UK). Είναι μέλος Σ.Ε.Π. του Ε.Α.Π. στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα ΓΧΝ "Διαχείριση γήρανσης και χρόνιων νοσημάτων" και κατέχει επίσης διδακτικό έργο στα προπτυχιακά προγράμματα σπουδών 'Διοίκηση Επιχειρήσεων και Οργανισμών' και ΄Διοίκηση Τουρισμού'. Έχει διδάξει επί είκοσι έτη σε κέντρα δια βίου μάθησης του υπουργείου παιδείας ως πιστοποιημένος εκπαιδευτής ενηλίκων. Άρθρα του έχουν δημοσιευθεί σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά με κριτές. Τα επιστημονικά του ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν την ποιότητα στις τουριστικές υπηρεσίες, τη διαχείριση πληροφορίας και γνώσης στον τουρισμό, την οικονομική συμπεριφορά και τη δημοσιονομική διαχείριση.
Επιλεγμένες δημοσιεύσεις: |
Varotsis, N., & Mylonas, N. (2024). A systematic literature review on information service management and information-seeking behavior in tourism. Cogent Business & Management, 11(1), 2385731. |
Mylonas, N., Varotsis, N., & Vozinidou, I. M. (2024). Unveiling the relationship between travel decision motives and destination brand equity in wedding tourism. Journal of Convention & Event Tourism, 1-26. |
Varotsis, N. (2022). Impact of Telecommuting on Work-Family Conflict and Attitudes Among Greek Employees in Some Service Industries; Based on Working Restrictions During COVID-19. Journal of East-West Business, 28(4), 350-371. |
Varotsis, N. (2022). Digital entrepreneurship and creative industries in tourism: a research agenda. Economies, 10(7), 167. |
Varotsis, N. & Katerelos, I. (2020). Tax behaviour relating to the review of a revised regional tax policy: a study in Greece. Journal of Economic Structures, 9(7), 1-16. |
Varotsis, N. (2019). Quality standards in hospitality industry: Ionian region. Journal of Tourism & Hospitality, 8(5), 1-11. |
Katerelos, I. & Varotsis, N. (2017). A cusp catastrophe model of tax behavior. Nonlinear Dynamics, Psychology, and Life Sciences, 21(1), 89-112. |
Επιστροφή
<< | < | Νοέμβριος 2024 |
> | >> | ||
Δε | Τρ | Τε | Πε | Πα | Σα | Κυ |
1 |
2 |
3 |
||||
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |