en

Διοίκηση Ολικής Ποιότητας για Επιχειρήσεις Τουρισμού


Διδάσκων/ουσα: Θα ανακοινωθεί
Κωδικός Μαθήματος: MNG190
Κατηγορία Μαθήματος: Ειδικού Υποβάθρου - Κορμού
Τύπος Μαθήματος: Επιλογής
Επίπεδο Μαθήματος: Προπτυχιακό
Γλώσσα Μαθήματος: Ελληνικά
Εξάμηνο: ΣΤ΄
ECTS: 5
Διδακτικές Μονάδες: 4
Σύνολο Ωρών: 4

Σύντομη Περιγραφή:

Ο τουρισμός αποτελεί σημαντική οικονομική δραστηριότητα στην Ελλάδα, η οποία εντάσσεται στις πλέον αναπτυγμένες τουριστικά χώρες και βοηθά στην ευημερία και την ανάπτυξη της χώρας. Ο τουρισμός συνδέεται άμεσα με την έννοια της επιχειρηματικότητας. Η υψηλή ποιότητα των παραγόμενων προϊόντων και παρεχόμενων υπηρεσιών αποτελεί βασικό στόχο των τουριστικών επιχειρήσεων για την μεγαλύτερη ικανοποίηση των απαιτήσεων της τουριστικής αγοράς και την επίτευξη ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Η επιστημονική προσέγγιση της ποιότητας πραγματοποιείται με την εφαρμογή των εννοιών και αρχών της Διοίκησης Ολικής Ποιότητας. Η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας αποτελεί ένα ολοκληρωμένο στρατηγικό σύστημα για τις τουριστικές επιχειρήσεις, με στόχο την ικανοποίηση των πελατών και τη συνεχή βελτίωση των επιχειρήσεων.

Ενημέρωση: 02-09-2022

Επιστροφή

ΝΕΑ


ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

<< <
Δεκέμβριος 2022
> >>
Δε Τρ Τε Πε Πα Σα Κυ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Γραμματεία

Γραμματεία
Κτήριο "Καλυψώ", Βραΐλα Αρμένη 4
(+30) 26610 87960, 87961, 87962
dtour@ionio.gr

Ανάγνωση ΚειμένουΑνάγνωση Κειμένου Αναγνωσιμότητα ΚειμένουΑναγνωσιμότητα Κειμένου Αντίθεση ΧρωμάτωνΑντίθεση Χρωμάτων
Επιλογές Προσβασιμότητας