Πρακτικές Βιωσιμότητας. Μέσα πληροφόρησης και βιωσιμότητα. Τα ψηφιακά μέσα εναντίον του φαινομένου του υπερτουρισμού. Τα ψηφιακά μέσα στην προώθηση εναλλακτικών περιόδων τουρισμού, εναλλακτικών τουριστικών προορισμών, εναλλακτικών μορφών τουρισμού, εναλλακτικών τουριστικών καταλυμάτων, εναλλακτικού τουριστικού περιεχομένου. Τα ψηφιακά μέσα στην συνεργασία μεταξύ φορέων, επιχειρήσεων και άλλων συμμετεχόντων, στον διαμοιρασμό δεδομένων και πόρων. Πολιτισμική Πληροφορική. Νέες Τεχνολογίες στην Οπτικοποίηση, Προώθηση, Αναπαράσταση, Πληροφόρηση αγαθών γαστρονομικού και οινικού τουρισμού, συνεδριακού τουρισμού, ορεινού και φυσιολατρικού τουρισμού, αθλητικού τουρισμού, πολιτισμικού τουρισμού, ιατρικού τουρισμού, εκπαιδευτικού τουρισμού.