en

Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ


Διδάσκων/ουσα: Γκρίτζαλη Αλκμήνη
Κωδικός Μαθήματος: MKT100
Κατηγορία Μαθήματος: Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος: Υποχρεωτικό
Επίπεδο Μαθήματος: Προπτυχιακό
Γλώσσα Μαθήματος: Ελληνικά
Τρόπος Παράδοσης: Στην τάξη
Εξάμηνο: Β΄
ECTS: 5
Σύνολο Ωρών: 4
Σελίδα E Class: https://opencourses.ionio.gr/courses/DTO199/

Οργάνωση Διδασκαλίας:
ΔραστηριότηταΦόρτος Εξαμήνου
Διαλέξεις52
Μελέτη και Ανάλυση Βιβλιογραφίας73
Σύνολο Μαθήματος (ECTS: 5)125

gr  pdf.png  Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ
Mέγεθος: 190.45 KB :: Τύπος: Αρχείο PDF

Σύντομη Περιγραφή:

Το μάθημα «Εισαγωγή στο Μάρκετινγκ» έχει σκοπό να εισάγει τους φοιτητές στις βασικές έννοιες και αρχές της επιστήμης του Μάρκετινγκ, και να παρουσιάσει την εφαρμογή τους στο σύγχρονο επιχειρησιακό περιβάλλον, δίνοντας έμφαση στη σύνδεση της θεωρίας με την πράξη. Ενδεικτικά, στη θεματολογία του μαθήματος περιλαμβάνονται αντικείμενα όπως το μείγμα μάρκετινγκ (προϊόν, τιμολόγηση, κανάλια διανομής, προώθηση), η τμηματοποίηση, στόχευση και  τοποθέτηση, και το εσωτερικό και εξωτερικό περιβάλλον του μάρκετινγκ. Τέλος, το μάθημα περιλαμβάνει μελέτες περιπτώσεων και διεθνή παραδείγματα από τον τομέα του τουρισμού και της φιλοξενίας, αλλά και από άλλους τομείς.

Αντικειμενικοί Στόχοι - Επιδιωκόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:
  • Να αποκτήσουν οι φοιτητές/φοιτήτριες το αναγκαίο θεωρητικό υπόβαθρο στο χώρο του Μάρκετινγκ και να κατανοήσουν τις βασικές έννοιες, αρχές και ζητήματα.
  • Να αναγνωρίσουν οι φοιτητές/φοιτήτριες τον σημαντικό ρόλο που διαδραματίζει η επιστήμη του Μάρκετινγκ δίνοντας έμφαση στη σύνδεση της θεωρίας με την πράξη.
  • Να εξοικειωθούν οι φοιτητές/φοιτήτριες με την εφαρμογή των θεωρητικών αρχών του Μάρκετινγκ σε πρακτικό επίπεδο αναλύοντας επιχειρηματικές στρατηγικές και πρακτικές.
  • Να κατανοήσουν οι φοιτητές/φοιτήτριες τη σπουδαιότητα του Μάρκετινγκ στον τομέα του τουρισμού και της φιλοξενίας.
Περιεχόμενο (Syllabus):

Εβομάδα 1: Εισαγωγή στις βασικές έννοιες του μάρκετινγκ 

Εβομάδα 2: Στρατηγική μάρκετινγκ και κατανόηση ανταγωνιστών

Εβομάδα 3: Το περιβάλλον μάρκετινγκ

Εβομάδα 4: Συμπεριφορά καταναλωτή

Εβομάδα 5: Τμηματοποίηση αγορών

Εβομάδα 6: Στόχευση και τοποθέτηση

Εβομάδα 7: Παρουσίαση Προσκεκλημένου Ομιλητή

Εβομάδα 8: Έρευνα μάρκετινγκ

Εβομάδα 9: Πολιτική προϊόντος και τιμολόγησης

Εβομάδα 10: Πολιτική διανομής

Εβομάδα 11: Πολιτική προώθησης

Εβομάδα 12: Επικοινωνία μάρκετινγκ

Εβομάδα 13: Σύνοψη μαθήματος

Συνιστώμενη βιβλιογραφία προς μελέτη:

Armstrong, G., Adam, S., Denize, S., & Kotler, P. (2014). Principles of marketing. Pearson Australia.

Διδακτικές και μαθησιακές μέθοδοι:

Οι διδακτικές μέθοδοι περιλαμβάνουν διαλέξεις και διαδραστικές δραστηριότητες, εντός και εκτός της πανεπιστημιακής αίθουσας.

Χρηση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας:

Το μάθημα περιλαμβάνει τη χρήση video και πολυμέσων.

Μέθοδοι αξιολόγησης/βαθμολόγησης:

Η αξιολόγηση του μαθήματος γίνεται μέσω ομαδικής προφορικής παρουσίασης και γραπτής εξέτασης.


Επιστροφή
<< <
Δεκέμβριος 2024
> >>
Δε Τρ Τε Πε Πα Σα Κυ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Γραμματεία

Γραμματεία
Ι. Θεοτόκη 72, 1ος όροφος
(+30) 26610 87960, 87961, 87962
dtour@ionio.gr

Ανάγνωση ΚειμένουΑνάγνωση Κειμένου Αναγνωσιμότητα ΚειμένουΑναγνωσιμότητα Κειμένου Αντίθεση ΧρωμάτωνΑντίθεση Χρωμάτων
Επιλογές Προσβασιμότητας