en

Έρευνα και Ανάλυση Τουριστικής Αγοράς


Διδάσκων/ουσα: Μπενέκη Χριστίνα
Κωδικός Μαθήματος: MKT120
Κατηγορία Μαθήματος: Ειδικού Υποβάθρου - Κορμού
Τύπος Μαθήματος: Υποχρεωτικό
Επίπεδο Μαθήματος: Προπτυχιακό
Γλώσσα Μαθήματος: Ελληνικά
Εξάμηνο: Ε΄
ECTS: 5
Διδακτικές Μονάδες: 4
Σύνολο Ωρών: 4

Σύντομη Περιγραφή:

Η αποτελεσματική λήψη αποφάσεων στη διοίκηση μιας επιχείρησης απαιτεί αξιόπιστη, έγκυρη και ενημερωμένη έρευνα αγοράς. Αυτό το μάθημα εισάγει τις βασικές έννοιες της ερευνητικής διαδικασίας, συμπεριλαμβανομένων του ορισμού του προβλήματος, του σχεδιασμού της έρευνας, της μέτρησης, της συλλογής δεδομένων, της ανάλυσης δεδομένων και της παρουσίασης των πορισμάτων της έρευνας. Στόχος του μαθήματος είναι η κατανόηση της έννοιας και του περιεχομένου της έρευνας τουριστικής αγοράς και η σύνδεσή της με την διαδικασία του τουριστικού μάρκετινγκ.

Ενημέρωση: 02-09-2022

Επιστροφή

ΝΕΑ


ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

<< <
Δεκέμβριος 2022
> >>
Δε Τρ Τε Πε Πα Σα Κυ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Γραμματεία

Γραμματεία
Κτήριο "Καλυψώ", Βραΐλα Αρμένη 4
(+30) 26610 87960, 87961, 87962
dtour@ionio.gr

Ανάγνωση ΚειμένουΑνάγνωση Κειμένου Αναγνωσιμότητα ΚειμένουΑναγνωσιμότητα Κειμένου Αντίθεση ΧρωμάτωνΑντίθεση Χρωμάτων
Επιλογές Προσβασιμότητας