Γαλλικά και Τουριστική Ορολογία
Διδάσκων/ουσα: Λιναρούδης Γεώργιος
Κωδικός Μαθήματος: INT160
Κατηγορία Μαθήματος: Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος: Επιλογής
Επίπεδο Μαθήματος: Προπτυχιακό
Γλώσσα Μαθήματος: Ελληνικά
Τρόπος Παράδοσης: Στην τάξη
Εξάμηνο: Δ΄
ECTS: 5
Σύνολο Ωρών: 4
Οργάνωση Διδασκαλίας:
Δραστηριότητα | Φόρτος Εξαμήνου |
---|---|
Διαλέξεις | 52 |
Μελέτη και Ανάλυση Βιβλιογραφίας | 73 |
Σύνολο Μαθήματος (ECTS: 5) | 125 |
Το μάθημα αποσκοπεί στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων για αποτελεσματική επικοινωνία σε μια σειρά εργασιακών και κοινωνικών καταστάσεων. Οι φοιτητές θα μάθουν πώς να επικοινωνούν με ξένους σε επαγγελματικά και κοινωνικά περιβάλλοντα, να προετοιμάζουν έντυπο υλικό στα Γαλλικά για διαφορετικούς σκοπούς (κατάρτιση, προώθηση, χρήση στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, κ.λπ.), εστιάζοντας πάντα στην γαλλική τουριστική ορολογία καθώς και τα γλωσσικά δάνεια.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές και οι φοιτήτριες θα είναι σε θέση να εφαρμόσουν τις γνώσεις που απέκτησαν και θα έχουν αποκτήσει δεξιότητες και ικανότητες που σε συνδυασμό με την ταξινόμηση κατά Bloom τα μαθησιακά αποτελέσματα αναλύονται ως ακολούθως:
Γνώσεις
1. ΓΝΩΣΗ: οι φοιτητές θα είναι σε θέση να αναπτύξουν τις γνώσεις τους στη γαλλική γλώσσα για να περιγράψουν καταστάσεις και συνθήκες στο χώρο του τουρισμού.
2. ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ: θα είναι σε θέση να διακρίνουν επαρκώς στοιχεία της γαλλική γλώσσας που να σχετίζονται με τον κλάδο του τουρισμού, τη νοοτροπία και την καλύτερη εξυπηρέτηση γαλλόφωνων πελατών.
Δεξιότητες
3. ΕΦΑΡΜΟΓΗ: οι φοιτητές θα είναι σε θέση να επικοινωνήσουν με γαλλόφωνους πελάτες σε επαγγελματικό πλαίσιο.
4. ΑΝΑΛΥΣΗ: οι φοιτητές θα είναι σε θέση να σχεδιάσουν και να αναπτύξουν απλά τουριστικά κείμενα στα γαλλικά.
5. ΣΥΝΘΕΣΗ: οι φοιτητές θα μπορούν να συντάξουν ένα μήνυμα στα γαλλικά σχετικό με την εξυπηρέτηση πελατών.
Ικανότητες
6. ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: με την ολοκλήρωση του κύκλου μαθημάτων οι φοιτητές θα είναι σε θέση να ενισχύουν την τουριστική εμπειρία μέσα από ορθή εξυπηρέτηση στη γλώσσα που ζητείται.
Γενικές Ικανότητες:
- Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
- Ομαδική εργασία
- Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
- Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
- Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα διαπολιτισμικότητας
- Σύνδεση με προηγούμενο εξάμηνο – Ανάλυση σκοπών μαθήματος
- Επανάληψη σε όποια σημεία απαιτούνται
- Ορολογία επισιτιστικών τμημάτων 1/2
- Ορολογία επισιτιστικών τμημάτων 2/2
- Γαλλική κουζίνα
- Πρόοδος εξαμήνου - γραπτή αναφορά στα γαλλικά
- Τουριστικές εφαρμογές σε γαλλόφωνα περιβάλλοντα
- Προβολή ταινίας μικρού μήκους στα γαλλικά με υποτίτλους – Ερωτήσεις κατανόησης - Συζήτηση
- Σχεδιασμός και υλοποίηση ομαδικής παρουσίασης
- Λοιπή γαλλική ορολογία
- Οινογνωσία γαλλικών κρασιών - οινοπαραγωγικές περιοχές
- Ψηφιακά εργαλεία υποβοήθησης γλωσσικών εφαρμογών (Ιστοσελίδες μετάφρασης, Google Lens, Duolingo)
- Προετοιμασία για την κατάθεση της εργασίας - επίλυση αποριών
Γαλλικά για τον Τουρισμό (Α1-Α2) https://www.minedu.gov.gr/publications/docs2018/03_10_18_france.pdf
https://www.lefrancaisdesaffaires.fr/numerifos/
https://www.cuisinealafrancaise.com/fr/lexique-culinaire
ΛΕΞΙΛΟΓΙΚΟ ΒΟΗΘΗΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΩΣ ΔΕΥΤΕΡΗ/ΞΕΝΗ ΓΛΩΣΣΑ
Η αξιολόγηση των φοιτητών γίνεται αρχικά στα γαλλικά και είναι σύνθετη.
Περιλαμβάνει γραπτό λόγο με την εκπόνηση μίας ατομικής αναφοράς στα γαλλικά ενώ επίσης υπάρχει μία ομαδική εργασία σε μορφή ομάδων εργασίας. Επιπλέον, υπάρχει ομαδική παρουσίαση εντός της αίθουσας. Στο τέλος του εξαμήνου οι φοιτητές είναι υποχρεωμένοι να καταθέσουν γραπτή εργασία σε θέμα που αναγράφεται ή έχει συμφωνηθεί με τον διδάσκοντα.
Τόσο η επικοινωνία με τους φοιτητές όσο και η υλοποίηση των μαθημάτων υλοποιείται με την αρωγή των ΤΠΕ. Ανάμεσα στα αξιοποιούμενα μέσα εντάσσεται η εφαρμογή Zoom για επικοινωνία εκτός του μαθήματος ενώ η χρήση του youtube παρέχει συναφές οπτικοακουστικό υλικό.
Για την διατήρηση δε του ενδιαφέροντος των εκπαιδευόμενων χρησιμοποιούνται λοιπές εφαρμογές όπως το Google Lens και το Mentimeter.
ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΙΣ ΔΙΑΛΕΞΕΙΣ
ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ - ΑΝΑΦΟΡΑ
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΟΜΑΔΕΣ
ΓΡΑΠΤΗ ΕΡΓΑΣΙΑ
Επιστροφή
<< | < | Νοέμβριος 2024 |
> | >> | ||
Δε | Τρ | Τε | Πε | Πα | Σα | Κυ |
1 |
2 |
3 |
||||
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |