Αγγλικά στον Διεθνή Τουρισμό
Διδάσκων/ουσα: Κορνηλίου Άννα
Κωδικός Μαθήματος: INT150
Κατηγορία Μαθήματος: Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος: Επιλογής
Επίπεδο Μαθήματος: Προπτυχιακό
Γλώσσα Μαθήματος: Ελληνικά
Τρόπος Παράδοσης: Στην τάξη
Εξάμηνο: Δ΄
ECTS: 5
Σύνολο Ωρών: 4
Σελίδα E Class: https://opencourses.ionio.gr/courses/DTO138/
Οργάνωση Διδασκαλίας:
Δραστηριότητα | Φόρτος Εξαμήνου |
---|---|
Διαλέξεις | 52 |
Μελέτη και Ανάλυση Βιβλιογραφίας | 73 |
Σύνολο Μαθήματος (ECTS: 5) | 125 |
Σύμφωνα με τον Οδηγό Σπουδών του Τμήματος, το μάθημα «Αγγλικά στον Διεθνή Τουρισμό» που προσφέρεται κατά το Δ΄ (εαρινό) εξάμηνο: αναπτύσσει τις δεξιότητες που αποκτήθηκαν στα προηγούμενα εξάμηνα μέσα σε ένα ευρύ φάσμα εργασιακών και κοινωνικών καταστάσεων στο πλαίσιο του τουρισμού. Το μάθημα αποσκοπεί στην απόκτηση γλωσσικών δεξιοτήτων και επικοινωνιακής ικανότητας στον τομέα του διεθνούς τουρισμού. Οι φοιτητές θα εξασκηθούν περαιτέρω στην ανάγνωση, τη γραφή, την ακρόαση και την ομιλία σε πρακτικές καταστάσεις που σχετίζονται με τον τουρισμό, όπως ξενοδοχεία, ταξιδιωτικούς οργανισμούς, αεροπορικές εταιρείες, αξιοθέατα κ.ά. Οι διδακτικές δραστηριότητες περιλαμβάνουν τον εμπλουτισμό της εξειδικευμένης τουριστικής αγγλικής ορολογίας, την πρακτική επίλυση προβλημάτων, τη μελέτη περιπτώσεων, τη συμμετοχή σε παιχνίδια ρόλων και ασκήσεις ομαδικής εργασίας.
Μαθησιακοί Στόχοι |
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση των μαθημάτων, οι φοιτητές/ φοιτήτριες θα είναι σε θέση: · να χρησιμοποιούν την Αγγλική γλώσσα στον προφορικό και γραπτό λόγο με μεγάλη σαφήνεια και ακρίβεια (επίπεδο Γ2) · να γνωρίζουν την ειδική ορολογία σχετική με τον Τουρισμό και τις τουριστικές επιχειρήσεις στην Αγγλική και να τη χρησιμοποιούν επιτυχώς σε διοικητικές θέσεις και θέσεις ευθύνης τουριστικών επιχειρήσεων · να κατανοούν ένα μεγάλο εύρος αγγλόφωνων κειμένων πάνω σε ζητήματα που σχετίζονται με τον Διεθνή Τουρισμό (οικολογία, κοινωνική πολιτική, πολιτισμική διαφορετικότητα κ.α.) · να ερευνούν αγγλόφωνη διεθνή βιβλιογραφία και αρθρογραφία εμπλουτίζοντας τις γνώσεις τους πάνω στον τομέα ενδιαφέροντός τους · να συντάσσουν επιτυχώς εξειδικευμένα κείμενα στην Αγγλική γλώσσα σχετικά με την επαγγελματική τους απασχόληση (βιογραφικά, εκθέσεις, άρθρα, προτάσεις, επιστολές) · να σχεδιάζουν και να παρουσιάζουν στην Αγγλική γλώσσα δραστηριότητες και προϊόντα που σχετίζονται με τουριστικές επιχειρήσεις (καμπάνιες, εκθεσιακή παρουσία, εναλλακτικό τουρισμό κ.α.) |
Γενικές Ικανότητες Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο/ η πτυχιούχος, το μάθημα αποσκοπεί στις εξής: |
· Αυτόνομη και ομαδική εργασία · Εργασία σε διεθνές περιβάλλον · Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα · Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου · Σεβασμός στο φυσικό περιβάλλον · Αναζήτηση πληροφοριών με τη χρήση της τεχνολογίας |
|
Lesson Topic |
Language focus |
Skills focus |
1 |
Definition and aspects of tourism |
a. tourism terminology b. prefixes and suffixes |
preparing for and attending lectures |
2 |
Types of tourism |
a. headwords, definitions, parts of speech b. countable/ uncountable, transitive/ intransitive |
looking for specific information in a text |
Further reading: Important Trends in Tourism |
|||
3 |
Hospitality research: history - methods |
a. hospitality outlets b. stress patterns |
reporting research findings |
4 |
Employment in the tourism industry |
a. job titles, business jargon b. word building |
evaluating web search results |
Further reading: The Finances of Tourism |
|||
5 |
Tourism marketing |
a. the language of trends b. synonyms, antonyms |
asking and answering questions in seminars |
6 |
Events tourism |
a. events and management b. reported speech, paraphrasing |
producing grammatically appropriate structures in longer sentences |
Further reading: Achieving Emotional Connections with Guests |
|||
7 |
Theme parks |
a. fixed phrases from tourism and academic English b. compound nouns |
clarifying and explaining, successful communication |
8 |
Marketing for small businesses |
a. marketing and economics b. clauses and passive |
planning and writing an essay |
Further reading: Aqua Tourism |
|||
9 |
The impact of tourism |
a. culture, ecology, sustainability b. word building |
taking notes, summarizing a text |
10 |
Managing people and money |
a. fixed phrases from management b. register and style |
using quotes and referencing sources |
Further reading: The Impact of Overtourism on Traditional Destinations |
|||
11 |
The influence of politics and economy on tourism |
a. fixed phrases from academic English b. connectors |
building an argument, speaking in favor or against something |
12 |
IT in tourism business |
a. SWOT and IT b. quantifiers |
writing effective introductions/ conclusions |
Further reading: Tourism Legislation and regulation. External Infuences |
|||
13 |
Oral presentations and preparation for term exams |
(Α) ΔΙΔΑΚΤΙΚΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ
- English for Tourism and Hospitality in Higher Education Studies, Course Book, Hans Mol, Garnet Education
- Academic English for Tourism, Travel & Hospitality. Evie Ananiadou & Pelagia Mormori, Φαίδιμος.
- Αγγλικά των Επιστημών Διοίκησης, Οικονομίας και Τουρισμού. Corballis Tony, Jennings Wayne, McLisky Marie, Mol Hans, Roberts Mark, Walker Carolyn, Broken Hill.
- International AS and A Level Travel and Tourism. Sue Stewart, Fiona Warburton, John D. Smith, Cambridge University Press.
- English for academic purposes: focus on writing. Clio Rizouli, University of Macedonia Press.
- Reactivate your Grammar and Vocabulary, Alexandra Green, Hamilton House
- Mastermind Use of English (Revised edition). Paul Hains, Anna Johnson, Burlington Books.
(Β) ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΕΣ ΠΗΓΕΣ
- Hospitality DNA: Career Journeys with Unprecedented Insights from Industry Award Winners. Dave Nitzel and Dave Domzalski, Best Seller Publishing: 2023.
- Working in Wildlife Tourism: A handbook for guides, small business, students and NGOs. Ronda Green, Green Publications: 2023.
- A Bold Return to Giving a Damn: One Farm, Six Generations, and the Future of Food. Will Harris, Penguin Audio: 2023.
- Hotel Revenue Management: The Post-Pandemic Evolution to Revenue Strategy. Dave Roberts, Business Expert Press: 2022.
- Unreasonable Hospitality: The Remarkable Power of Giving People More than They Expect. Will Guidara, Penguin Audio: 2022.
- How to Start, Run, and Grow an RV Park, RV Resort, or Campground Business: Step-by-Step Guide from Idea to Business Plan to Growth. Jack Wendling, Independently published: 2020.
- Food & Beverage Management (5th edition). Cousins J., Foskett D., Graham D., Hollier A., Goodfellow Publishers: 2019.
- Digital Media Marketing Hotels: Driving Traffic to Your Sales Funnel. Ian R. Clayton, Independently published: 2018.
- Religious Pilgrimage Routes and Trails: Sustainable Development and Management. Anna Trono, Daniel H. Olsen, CABI: 2018.
- Hospitality Marketing and Consumer Behavior – Creating Memorable Experiences. Jauhari V. PhD (ed.), Apple Academic Press: 2017.
- Tourism and Development in the Developing World. David J. Telfer and Richard Sharpley, Routledge: 2015.
- Setting the Table: The Transforming Power of Hospitality in Business. Danny Meyer, Ecco: 2008.
- https://www.tandfonline.com/journals/rsus20
- https://journals.sagepub.com/home/jtr
- https://www.arcjournals.org/international-journal-of-research-in-tourism-and-hospitality
- https://www.theguardian.com/international?INTCMP=CE_INT
- https://www.nationalgeographic.com/travel
- https://www.thetimes.co.uk/travel
Δια ζώσης παράδοση.
Διαδραστική διδασκαλία με συζήτηση, συμμετοχή φοιτητών (mini tasks), συνεργασία σε μικρές ομάδες (group assignments), παιχνίδια ρόλων, παρουσιάσεις.
Χρήση eclass, προβολή Ppt και σύντομων βίντεο, στον βαθμό που καθίσταται δυνατό από τις εγκαταστάσεις του ιδρύματος.
Γλώσσα: Αγγλικά
Μέθοδοι:
- Συμμετοχή στο μάθημα και στις δραστηριότητες (προφορικές και γραπτές). Βαρύτητα στην τελική βαθμολογία: 10%
- Γραπτή εξέταση στο τέλος του εξαμήνου, με ερωτήσεις κατανόησης κειμένου, ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής, ερωτήσεις σύντομης ανάπτυξης και παραγωγή γραπτού λόγου. Βαρύτητα στην τελική βαθμολογία: 90%
Προαιρετική γραπτή εργασία (1000-1500 λέξεων) συνοδευόμενη από προφορική παρουσίαση με δυνατότητα επιλογής θέματος σχετικού με τις ενότητες του μαθήματος. Δυνατότητα προσαύξησης της τελικής βαθμολογίας ως 25%.
- Αυτόνομη εργασία
- Ομαδική εργασία
- Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
Επιστροφή
<< | < | Μάρτιος 2025 |
> | >> | ||
Δε | Τρ | Τε | Πε | Πα | Σα | Κυ |
1 |
2 |
|||||
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |