en

Αγγλικά στον Διεθνή Τουρισμό


Διδάσκων/ουσα: Φλωρά Χριστίνα
Κωδικός Μαθήματος: INT150
Κατηγορία Μαθήματος: Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος: Επιλογής
Επίπεδο Μαθήματος: Προπτυχιακό
Γλώσσα Μαθήματος: Ελληνικά
Τρόπος Παράδοσης: Στην τάξη
Εξάμηνο: Δ΄
ECTS: 5
Σύνολο Ωρών: 4
Σελίδα E Class: https://opencourses.ionio.gr/courses/DTO138/

Οργάνωση Διδασκαλίας:
ΔραστηριότηταΦόρτος Εξαμήνου
Διαλέξεις52
Μελέτη και Ανάλυση Βιβλιογραφίας73
Σύνολο Μαθήματος (ECTS: 5)125

gr  pdf.png  Αγγλικά στον Διεθνή Τουρισμό
Mέγεθος: 201.08 KB :: Τύπος: Αρχείο PDF

Σύντομη Περιγραφή:

Το μάθημα αποσκοπεί στην απόκτηση γλωσσικών δεξιοτήτων και επικοινωνιακής ικανότητας στον τομέα του διεθνούς τουρισμού. Φοιτητές θα εξασκηθούν περαιτέρω στην ανάγνωση, τη γραφή, την ακρόαση και την ομιλία σε πρακτικές καταστάσεις που σχετίζονται με τον τουρισμό, όπως ξενοδοχεία, ταξιδιωτικούς οργανισμούς, αεροπορικές εταιρείες, αξιοθέατα κ.ά. Οι διδακτικές δραστηριότητες περιλαμβάνουν τον εμπλουτισμό της εξειδικευμένης τουριστικής αγγλικής ορολογίας, την πρακτική επίλυση προβλημάτων, τη μελέτη περιπτώσεων, τη συμμετοχή σε παιχνίδια ρόλων και ασκήσεις ομαδικής εργασίας. Επιπλέον, οι φοιτητές θα μελετήσουν πραγματικές περιπτώσεις από τον κλάδο του τουρισμού, αναλύοντας και συζητώντας τις τάσεις και τις πρακτικές που επηρεάζουν τον διεθνή τουρισμό. Θα ασκηθούν στην περιγραφή και ερμηνεία στατιστικών δεδομένων, γραφημάτων και διαγραμμάτων. Με την ολοκλήρωση του συνόλου των διδακτικών δραστηριοτήτων οι φοιτητές θα είναι περισσότερο έτοιμοι να ανταποκριθούν σε επικοινωνιακές και γλωσσικές προκλήσεις που προκύπτουν κατά την εργασία τους σε διεθνείς τουριστικούς προορισμούς.

Αντικειμενικοί Στόχοι - Επιδιωκόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:

Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές αναμένεται να

  • εμπεδώσουν την τουριστική ορολογίας και τις γλωσσικές δομές που σχετίζονται με τον τομέα του διεθνούς τουρισμού, όπως ορολογία ταξιδίων, ξενοδοχείων, ορολογία οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων
  • συντάσσουν επιστημονικά κείμενα σχετικά με τον τουρισμό αξιοποιώντας την επιστημονική ορολογία του γνωστικού αντικειμένου τους
  • αποκτήσουν επικοινωνιακή ικανότητα στην αγγλική γλώσσα σε πρακτικές καταστάσεις που σχετίζονται με τον τουρισμό
  • περιγράφουν, να ερμηνεύουν και να αξιολογούν αποτελέσματα ανάλυσης τουριστικών δεδομένων
  • αναπτύξουν την ακουστική τους κατανόηση και τον προφορικό τους λόγο λαμβάνοντας μέρος σε συζητήσεις και κάνοντας προφορικές παρουσιάσεις
Περιεχόμενο (Syllabus):

Εβδομάδα 1.Introductory course. Prerequisites, aims and purposes. Introductory terminology

Εβδομάδα  2. Definition of tourism. Aspects of tourism. Types of tourism. Words of general English with a special meaning in tourism. Prefixes and suffixes. Listening and speaking skills practice.

Εβδομάδα 3. Careers in tourism and hospitality. Employment in the travel, tourism and hospitality industry. Job titles. Abbreviations and acronyms.

Εβδομάδα 4. Hospitality marketing (marketing of small businesses, marketing strategies, internal and external marketing. Essay types. Writing skills development.

Εβδομάδα 5. Tourism marketing. Types of market. Market research (primary, secondary, qualitative, quantitative). Describing graphs and charts. Speaking skills development.

Εβδομάδα 6. Exhibitions and conference management. Skills, knowledge and terminology required to undertake the venue or site selection process for exhibitions and conferences

Εβδομάδα 7. Tourism and Culture. Impact of tourism on culture. Sustainable tourism. Note-taking skills development.

Εβδομάδα 8. Communicate effectively with different types of customers taking into consideration cultural differences. Managing cultural misunderstandings using proper language. Speaking skills development

Εβδομάδα 9. Terminology regarding services provided to customers requiring special assistance: people with disability e.g. mobility, sight, hearing impaired; elderly; clients with young children; people with special diets.

Εβδομάδα 10. External influences on the tourism and hospitality industry: demographic, political, environmental. Words/phrases to link ideas. Writing press releases. Strategies and techniques.

Εβδομάδα 11. Writing business reports. Analyzing options and making recommendations

Εβδομάδα 12.Describing diagrams, graphs and charts. Writing and speaking skills development.

Εβδομάδα 13. Making presentations. SWOT analysis terminology.

Συνιστώμενη βιβλιογραφία προς μελέτη:

 

Αποστόλου Ελ., (1993), «Translating, General Economics, Business Administration, Maritime Economics, European Communities». Αθήνα: Σταμούλη.

Corballis T., Jennings W., McLisky M., Mol H., Roberts M., Walker C. (2019). Αγγλικά των Επιστημών Διοίκησης, Οικονομίας και Τουρισμού. Κύπρος: BROKEN HILL PUBLISHERS LTD.

Mol, H. (2008). English for tourism and hospitality.UK: Garnet.

Powel, M. (2004). In company. Oxford: McMillan.

Perdiki F. & Z. Malivitsi (2012). Economic and Business English in a Nutshell –A course book for Specific and Academic Purposes. Thessaloniki: F Perdiki. & Z. Malivitsi.

Paterson K.& Wedge R. (2013). Oxford Grammar for EAP. Oxford: Oxford University Press.

Rizouli, C. (2015). English for Academic Purposes. Focus on Writing. Thessaloniki: University of Macedonia Press.

Διδακτικές και μαθησιακές μέθοδοι:
  • Δια ζώσης διδασκαλία
  • Συμμετοχική διδασκαλία: Ενθάρρυνση της συμμετοχής των φοιτητών μέσω συζητήσεων, ομαδικής εργασίας, ρόλων παιχνιδιού και ασκήσεων.
  • Χρήση αυθεντικού υλικού όπως άρθρα, διαφημίσεις, επικοινωνιακά δείγματα και ιστοσελίδες που αφορούν τον τουρισμό.
  • Χρήση ψηφιακών εργαλείων και πλατφορμών, βιντεοπροβολέας, πλατφόρμα e-class, παρουσιάσεις, ηλεκτρονικές πηγές.
  • Επιμορφωτικές επισκέψεις: Διοργάνωση επισκέψεων σε τουριστικές επιχειρήσεις, όπως ξενοδοχεία, ταξιδιωτικά πρακτορεία ή αεροπορικές εταιρείες

 

Οι παραπάνω μέθοδοι και εργαλεία μπορούν να συνδυαστούν και να προσαρμοστούν ανάλογα με τις ανάγκες των φοιτητών και τις δυνατότητες του εκπαιδευτικού περιβάλλοντος.

Χρηση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας:

Χρήση ΤΠΕ για την ενίσχυση και υποστήριξη της διδασκαλίας (πλατφόρμα e-class)

Χρήση ΤΠΕ για την επικοινωνία με τους φοιτητές

Μέθοδοι αξιολόγησης/βαθμολόγησης:

-Γραπτή τελική εξέταση (100% του βαθμού) που μπορεί να περιλαμβάνει:

  • Κατανόηση κειμένου
  • Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής
  • Ερωτήσεις σύντομης απάντησης
  • Παραγωγή γραπτού λόγου
Γενικές Ικανότητες:
  • Αυτόνομη εργασία
  • Ομαδική εργασία
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης

Επιστροφή
<< <
Δεκέμβριος 2024
> >>
Δε Τρ Τε Πε Πα Σα Κυ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Γραμματεία

Γραμματεία
Ι. Θεοτόκη 72, 1ος όροφος
(+30) 26610 87960, 87961, 87962
dtour@ionio.gr

Ανάγνωση ΚειμένουΑνάγνωση Κειμένου Αναγνωσιμότητα ΚειμένουΑναγνωσιμότητα Κειμένου Αντίθεση ΧρωμάτωνΑντίθεση Χρωμάτων
Επιλογές Προσβασιμότητας