en

Γαλλική Γλώσσα


Διδάσκων/ουσα: Λιναρούδης Γεώργιος
Κωδικός Μαθήματος: INT140
Κατηγορία Μαθήματος: Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος: Επιλογής
Επίπεδο Μαθήματος: Προπτυχιακό
Γλώσσα Μαθήματος: Ελληνικά
Εξάμηνο: Γ΄
ECTS: 5
Σύνολο Ωρών: 4

Οργάνωση Διδασκαλίας:
ΔραστηριότηταΦόρτος Εξαμήνου
Διαλέξεις52
Μελέτη και Ανάλυση Βιβλιογραφίας73
Σύνολο Μαθήματος (ECTS: 5)125

gr  pdf.png  Γαλλική Γλώσσα
Mέγεθος: 196.27 KB :: Τύπος: Αρχείο PDF

Σύντομη Περιγραφή:

Ο σκοπός αυτού του μαθήματος είναι διττός: η ανασκόπηση των βασικών γραμματικών φαινομένων και συντακτικών δομών της γαλλική γλώσσας και ο εμπλουτισμός του λεξιλογίου που χρησιμοποιείται στην καθημερινή επικοινωνία (επίπεδο Γ1).

Αντικειμενικοί Στόχοι - Επιδιωκόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές και οι φοιτήτριες θα είναι σε θέση να εφαρμόσουν τις γνώσεις που απέκτησαν και θα έχουν αποκτήσει δεξιότητες και ικανότητες που σε συνδυασμό με την ταξινόμηση κατά Bloom τα μαθησιακά αποτελέσματα αναλύονται ως ακολούθως:

Γνώσεις

  1. ΓΝΩΣΗ: οι φοιτητές θα έχουν αποκτήσει γνώσεις αναφορικά με τη γαλλική γλώσσα τόσο σε λεξιλογικό όσο και σε γλωσσολογικό αλλά και φωνολογικό επίπεδο. νοοτροπία και την καλύτερη εξυπηρέτηση γάλλων πελατών.
  2. ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ: οι φοιτητές θα είναι σε θέση να διακρίνουν στοιχεία της γαλλική γλώσσας γενικά αλλά και σε περιβάλλοντα τουριστικού ενδιαφέροντος.

Δεξιότητες

  1. ΟΡΓΑΝΩΣΗ: οι φοιτητές θα είναι σε θέση να εφαρμόσουν τις νέες γνώσεις τους στη γαλλική, δημιουργώντας πρώτους διαύλους επικοινωνίας με γαλλόφωνους πελάτες
  2. ΑΝΑΛΥΣΗ: οι φοιτητές θα είναι σε θέση να κατανοήσουν καταστάσεις και συνθήκες στο χώρο του τουρισμού πάνω στην εξυπηρέτηση γαλλόφωνων πελατών
  3. ΣΥΝΘΕΣΗ: οι φοιτητές θα μπορούν να προτείνουν και να οργανώσουν υποθετικούς διαλόγους στα γαλλικά σχετικούς με την εξυπηρέτηση πελατών.

Ικανότητες

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ: με την ολοκλήρωση του κύκλου μαθημάτων οι φοιτητές θα είναι σε θέση να αξιολογούν την ορθότητα ενός διαλόγου στα γαλλικά

Γενικές Ικανότητες:

  • Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
  • Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
  • Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
  • Σεβασμός στη διαφορετικότητα και στην πολυπολιτισμικότητα
  • Επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας
Περιεχόμενο (Syllabus):
  1. Εισαγωγή στην έννοια της γαλλοφωνίας
  2. Κατανόηση δομικών κανόνων γαλλικής γλώσσας
  3. Αλφάβητος
  4. Αριθμοί – Μήνες - Ημερομηνίες
  5. Μέρες της εβδομάδας, εποχές, Χρώματα
  6. Παιχνίδια ρόλων στη γαλλική μεταξύ των φοιτητών (1)
  7. Πρόοδος
  8. Χαιρετισμοί
  9. Φρούτα & λαχανικά
  10. Παιχνίδια ρόλων στη γαλλική μεταξύ των φοιτητών (2)
  11. Παιχνίδια ρόλων στη γαλλική μεταξύ των φοιτητών (3)
  12. Εισαγωγή στην κλίση ρημάτων (conjugaison)
  13. Προετοιμασία για τις εξετάσεις – Απορίες και πρόβα εξετάσεων 
Συνιστώμενη βιβλιογραφία προς μελέτη:

https://www.mdpi.com/journal/languages

https://jlm.ipipan.waw.pl/index.php/JLM/index

https://journals.openedition.org/tipa/

ΓΑΛΛΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΕΞΙΚΟ ΠΑΤΑΚΗΣ-LAROUSSE. 2012

VITE ET BIENΙ, CLE INTERNATIONAL, 2018

GRAMMAIRE PROGRESSIVE DU FRANÇAIS, NIVEAU DEBUTANT, CLE INTERNATIONAL, 2018

Διδακτικές και μαθησιακές μέθοδοι:

Διαλέξεις διά ζώσης

Ομάδες εστίασες

Ενσωμάτωση της τέχνης στην εκπαίδευση (οπτικοακουστικό υλικό Γάλλων και γαλλόφωνων καλλιτεχνών)

Debate

Χρηση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας:

Χρήση ΤΠΕ στην διδασκαλία και την επικοινωνία με τους φοιτητές

Τόσο η επικοινωνία με τους φοιτητές όσο και η υλοποίηση των μαθημάτων υλοποιείται με την αρωγή των ΤΠΕ. Ανάμεσα στα αξιοποιούμενα μέσα εντάσσεται η εφαρμογή Zoom για επικοινωνία εκτός του μαθήματος ενώ η χρήση του youtube παρέχει συναφές οπτικοακουστικό υλικό.

Για την διατήρηση δε του ενδιαφέροντος των εκπαιδευόμενων χρησιμοποιούνται λοιπές εφαρμογές όπως το Google Lens και το Mentimeter.

Μέθοδοι αξιολόγησης/βαθμολόγησης:

Η αξιολόγηση των φοιτητών είναι σύνθετη.

Αρχικά περιλαμβάνει γραπτό λόγο με την εκπόνηση μίας αναφοράς στα ελληνικά ή τα αγγλικά πάνω σε ζήτημα γαλλοφωνίας

Μετά την διαδικασία της εργασίας, επισήμανση των λαθών των εργασιών και διόρθωση από τους ίδιους τους φοιτητές των λαθών τους με την επίβλεψη του διδάσκοντα.

Διάθεση στους φοιτητές των σωστών απαντήσεων ώστε να προβούν στην αυτοαξιολόγηση και να κατανοήσουν τη βαθμολογία τους.

Διαφύλαξη των αποδεικτικών εξέτασης σε όλη τη διάρκεια του ακαδημαϊκού βίου του φοιτητή έως τη λήψη του πτυχίου του.

Για την τελική αξιολόγηση ο φοιτητής προβαίνει σε εκπόνηση ατομικής εργασίας.


Επιστροφή
<< <
Δεκέμβριος 2024
> >>
Δε Τρ Τε Πε Πα Σα Κυ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Γραμματεία

Γραμματεία
Ι. Θεοτόκη 72, 1ος όροφος
(+30) 26610 87960, 87961, 87962
dtour@ionio.gr

Ανάγνωση ΚειμένουΑνάγνωση Κειμένου Αναγνωσιμότητα ΚειμένουΑναγνωσιμότητα Κειμένου Αντίθεση ΧρωμάτωνΑντίθεση Χρωμάτων
Επιλογές Προσβασιμότητας