en

Οργάνωση και Διοίκηση Υπηρεσιών Φιλοξενίας


Διδάσκων/ουσα: Μανωλιτζάς Παναγιώτης
Κωδικός Μαθήματος: MNG120
Κατηγορία Μαθήματος: Ειδίκευσης
Τύπος Μαθήματος: Επιλογής
Επίπεδο Μαθήματος: Προπτυχιακό
Γλώσσα Μαθήματος: Ελληνικά
Εξάμηνο: Γ΄
ECTS: 5
Σύνολο Ωρών: 4
Σελίδα E Class: https://opencourses.ionio.gr/courses/DTO127/

Οργάνωση Διδασκαλίας:
ΔραστηριότηταΦόρτος Εξαμήνου
Διαλέξεις52
Μελέτη και Ανάλυση Βιβλιογραφίας73
Σύνολο Μαθήματος (ECTS: 5)125


Σύντομη Περιγραφή:

Οι σύγχρονες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις λειτουργούν μέσα από ένα ταχύτατα εξελισσόμενο περιβάλλον όπου αντιμετωπίζουν καθημερινά μια σειρά από πολυσύνθετα ζητήματα. Οι κύριες λειτουργίες ενός ξενοδοχείου αφορούν την παροχή και εξυπηρέτηση διαμονής καθώς και την παροχή εστίασης και αναψυχής. Κύριος στόχος του μαθήματος είναι η ανάλυση και εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων και τεχνικών των δραστηριοτήτων και λειτουργιών του τομέα δωματίων (Rooms Division) ο οποίος αποτελεί το κεντρικό σημείο δραστηριοτήτων μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης και έχει ως κύριο στόχο την οργάνωση και συντονισμό των παρεχόμενων υπηρεσιών με απώτερο σκοπό την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών φιλοξενίας στον πελάτη.

Αντικειμενικοί Στόχοι - Επιδιωκόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:

Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / τρια θα: 

  • Αντιλαμβάνεται την πολυπλοκότητα της οργάνωσης και διοίκησης υπηρεσιών φιλοξενίας καθώς και όλες τις λειτουργίες της. 
  • Αναλύει από διευθυντική σκοπιά, τα προβλήματα που προκαλούνται από τη χαμηλή παραγωγικότητα και να εξηγεί λεπτομερώς την αλληλεπίδραση μεταξύ εργασίας και πραγματικότητας 
  • Αντιμετωπίζει τη διοίκηση μιας μονάδας Φιλοξενίας και να διαμορφώνει λύσεις και προσεγγίσεις που αφορούν την καθημερινή λειτουργία της μονάδας και τη στρατηγική της  .
Περιεχόμενο (Syllabus):

Εβδομάδα 1η

Ο Κλάδος των Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων, Εννοιολογική Προσέγγιση των Ξενοδοχείων, Τυπολογία Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων

Εβδομάδα 2

Η σημασία των Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων

Εβδομάδα 3η

Τμήμα Υποδοχής, Το Προσωπικό του Τμήματος Υποδοχής

Εβδομάδα 4η

Τμήμα Κρατήσεων, Πολιτική του Τμήματος Κρατήσεων

Εβδομάδα 5η

Υποδοχή Πελατών και Διαχείριση Δωματιών

Εβδομάδα 6η

Συστήματα Πρόσβασης στα Δωμάτια

Εβδομάδα 7η

Ενέργειες Υπαλλήλων Υποδοχής

Εβδομάδα 8η

Τμήμα Παρακολούθησης Λογαριασμών Πελατών

Εβδομάδα 9η

Τμήμα Οροφοκομίας

Εβδομάδα 10η

Διαδικασίες Ελέγχου Δωματίου

Εβδομάδα 11η

Τμήμα Συντήρησης, Τμήμα Ασφάλειας

Εβδομάδα 12η

Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων

Εβδομάδα 13η

Αφοσίωση Πελατών

Συνιστώμενη βιβλιογραφία προς μελέτη:
  • Room Division Management, Λαλούμης Δημήτριος, Σεργόπουλος Κωνσταντίνος, Διαθέτης (Εκδότης): ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΑΛΟΥΜΗΣ, 2014  
  • Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ, Lewis Robert, Chambers Richard, Chacko Harsha, Διαθέτης (Εκδότης): Γ.ΠΑΡΙΚΟΣ & ΣΙΑ ΕΕ, 2003 
Διδακτικές και μαθησιακές μέθοδοι:

  Στην αίθουσα διδασκαλίας.

Χρηση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας:

      

Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση, στην Επικοινωνία με τους φοιτητές.

Υποστήριξη Μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class

Μέθοδοι αξιολόγησης/βαθμολόγησης:

a) Γραπτή τελική εξέταση (80%) που περιλαμβάνει:  i) Ερωτήσεις σύντομης απάντησης, ii) Πολλαπλής Επιλογής 

 b) Παρουσίαση Αυτόνομης/Ομαδικής Εργασίας (20%)  

 Τα κριτήρια αξιολόγησης γίνονται γνωστά στους φοιτητές στην έναρξη του μαθήματος.  


Επιστροφή
<< <
Δεκέμβριος 2024
> >>
Δε Τρ Τε Πε Πα Σα Κυ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Γραμματεία

Γραμματεία
Ι. Θεοτόκη 72, 1ος όροφος
(+30) 26610 87960, 87961, 87962
dtour@ionio.gr

Ανάγνωση ΚειμένουΑνάγνωση Κειμένου Αναγνωσιμότητα ΚειμένουΑναγνωσιμότητα Κειμένου Αντίθεση ΧρωμάτωνΑντίθεση Χρωμάτων
Επιλογές Προσβασιμότητας