Οργάνωση και Διοίκηση Υπηρεσιών Φιλοξενίας
Διδάσκων/ουσα: Μανωλιτζάς Παναγιώτης
Κωδικός Μαθήματος: MNG120
Κατηγορία Μαθήματος: Ειδίκευσης
Τύπος Μαθήματος: Επιλογής
Επίπεδο Μαθήματος: Προπτυχιακό
Γλώσσα Μαθήματος: Ελληνικά
Εξάμηνο: Γ΄
ECTS: 5
Σύνολο Ωρών: 4
Σελίδα E Class: https://opencourses.ionio.gr/courses/DTO127/
Οργάνωση Διδασκαλίας:
Δραστηριότητα | Φόρτος Εξαμήνου |
---|---|
Διαλέξεις | 52 |
Μελέτη και Ανάλυση Βιβλιογραφίας | 73 |
Σύνολο Μαθήματος (ECTS: 5) | 125 |
Οι σύγχρονες ξενοδοχειακές επιχειρήσεις λειτουργούν μέσα από ένα ταχύτατα εξελισσόμενο περιβάλλον όπου αντιμετωπίζουν καθημερινά μια σειρά από πολυσύνθετα ζητήματα. Οι κύριες λειτουργίες ενός ξενοδοχείου αφορούν την παροχή και εξυπηρέτηση διαμονής καθώς και την παροχή εστίασης και αναψυχής. Κύριος στόχος του μαθήματος είναι η ανάλυση και εφαρμογή σύγχρονων μεθόδων και τεχνικών των δραστηριοτήτων και λειτουργιών του τομέα δωματίων (Rooms Division) ο οποίος αποτελεί το κεντρικό σημείο δραστηριοτήτων μιας ξενοδοχειακής επιχείρησης και έχει ως κύριο στόχο την οργάνωση και συντονισμό των παρεχόμενων υπηρεσιών με απώτερο σκοπό την παροχή υψηλής ποιότητας υπηρεσιών φιλοξενίας στον πελάτη.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / τρια θα:
- Αντιλαμβάνεται την πολυπλοκότητα της οργάνωσης και διοίκησης υπηρεσιών φιλοξενίας καθώς και όλες τις λειτουργίες της.
- Αναλύει από διευθυντική σκοπιά, τα προβλήματα που προκαλούνται από τη χαμηλή παραγωγικότητα και να εξηγεί λεπτομερώς την αλληλεπίδραση μεταξύ εργασίας και πραγματικότητας
- Αντιμετωπίζει τη διοίκηση μιας μονάδας Φιλοξενίας και να διαμορφώνει λύσεις και προσεγγίσεις που αφορούν την καθημερινή λειτουργία της μονάδας και τη στρατηγική της .
Εβδομάδα 1η
Ο Κλάδος των Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων, Εννοιολογική Προσέγγιση των Ξενοδοχείων, Τυπολογία Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων
Εβδομάδα 2
Η σημασία των Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων
Εβδομάδα 3η
Τμήμα Υποδοχής, Το Προσωπικό του Τμήματος Υποδοχής
Εβδομάδα 4η
Τμήμα Κρατήσεων, Πολιτική του Τμήματος Κρατήσεων
Εβδομάδα 5η
Υποδοχή Πελατών και Διαχείριση Δωματιών
Εβδομάδα 6η
Συστήματα Πρόσβασης στα Δωμάτια
Εβδομάδα 7η
Ενέργειες Υπαλλήλων Υποδοχής
Εβδομάδα 8η
Τμήμα Παρακολούθησης Λογαριασμών Πελατών
Εβδομάδα 9η
Τμήμα Οροφοκομίας
Εβδομάδα 10η
Διαδικασίες Ελέγχου Δωματίου
Εβδομάδα 11η
Τμήμα Συντήρησης, Τμήμα Ασφάλειας
Εβδομάδα 12η
Διαχείριση Πελατειακών Σχέσεων
Εβδομάδα 13η
Αφοσίωση Πελατών
- Room Division Management, Λαλούμης Δημήτριος, Σεργόπουλος Κωνσταντίνος, Διαθέτης (Εκδότης): ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΑΛΟΥΜΗΣ, 2014
- Ξενοδοχειακό Μάρκετινγκ, Lewis Robert, Chambers Richard, Chacko Harsha, Διαθέτης (Εκδότης): Γ.ΠΑΡΙΚΟΣ & ΣΙΑ ΕΕ, 2003
Στην αίθουσα διδασκαλίας.
Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση, στην Επικοινωνία με τους φοιτητές. Υποστήριξη Μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class |
a) Γραπτή τελική εξέταση (80%) που περιλαμβάνει: i) Ερωτήσεις σύντομης απάντησης, ii) Πολλαπλής Επιλογής
b) Παρουσίαση Αυτόνομης/Ομαδικής Εργασίας (20%)
Τα κριτήρια αξιολόγησης γίνονται γνωστά στους φοιτητές στην έναρξη του μαθήματος.
Επιστροφή
<< | < | Δεκέμβριος 2024 |
> | >> | ||
Δε | Τρ | Τε | Πε | Πα | Σα | Κυ |
1 |
||||||
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |