Αγγλική Γλώσσα ΙΙ
Διδάσκων/ουσα: Φλωρά Χριστίνα
Κωδικός Μαθήματος: INT120
Κατηγορία Μαθήματος: Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος: Επιλογής
Επίπεδο Μαθήματος: Προπτυχιακό
Γλώσσα Μαθήματος: Ελληνικά
Τρόπος Παράδοσης: Πρόσωπο με πρόσωπο
Εξάμηνο: Β΄
ECTS: 5
Σύνολο Ωρών: 4
Σελίδα E Class: https://opencourses.ionio.gr/courses/DTO119/
Οργάνωση Διδασκαλίας:
Δραστηριότητα | Φόρτος Εξαμήνου |
---|---|
Διαλέξεις | 52 |
Μελέτη και Ανάλυση Βιβλιογραφίας | 73 |
Σύνολο Μαθήματος (ECTS: 5) | 125 |
Το μάθημα «Αγγλική γλώσσα ΙΙ» έχει στόχο να εκπαιδεύσει τους φοιτητές ώστε να είναι σε θέση προσεγγίζουν και να κατανοούν διάφορα είδη κειμένων, όπως εγχειρίδια ή εξειδικευμένα άρθρα σχετικά με τους κλάδους της Διοίκησης των Επιχειρήσεων και του Τουρισμού, να κατανοούν και να παράγουν τον προφορικό λόγο, να γράφουν κείμενα με σαφήνεια και με ευχέρεια χρησιμοποιώντας κατάλληλο λεξιλόγιο και ορολογία και να κάνουν περίληψη σε επιστημονικά άρθρα. Στο πλαίσιο του μαθήματος οι φοιτητές εξοικειώνονται στη χρήση βασικών γλωσσικών δομών και εννοιών γενικής και τουριστικής ορολογίας στην Αγγλική γλώσσα. Το εκπαιδευτικό υλικό αντλείται από θεματικές ενότητες που σχετίζονται με: τον τουρισμό (οργάνωση επιχειρήσεων, διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού, κρατήσεις, ξεναγήσεις κλπ.) Επίσης, μέσα από την επεξεργασία του συγκεκριμένου γλωσσικού υλικού, καθώς και μέσα από τη σύνταξη περιλήψεων και μεταφράσεων, οι φοιτητές ασκούνται στη χρήση γραμματικοσυντακτικών φαινομένων.
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση των μαθημάτων οι φοιτητές/τριες αναμένεται να:
- κατανοούν και να χρησιμοποιούν με ευκολία τις βασικές γλωσσικές δομές και έννοιες γενικής τουριστικής ορολογίας στην Αγγλική
- κατανοούν και να παράγουν τον προφορικό και γραπτό λόγο χωρίς δυσκολία
- αναπτύξουν περεταίρω την ακουστική τους κατανόηση και τον προφορικό τους λόγο, λαμβάνοντας μέρος σε συζητήσεις και κάνοντας προφορικές παρουσιάσεις
- συντάσσουν κείμενα χρησιμοποιώντας ορολογία του τομέα του τουρισμού
- επεξεργάζονται γλωσσικό υλικό που αντλείται από θεματικές ενότητες που σχετίζονται με: τον τουρισμό
- να συντάσσουν περιλήψεις απλών κείμενων τουριστικού περιεχομένου
Εβδομάδα 1. Introductory course: prerequisites, aims, and purposes.
Εβδομάδα 2. Introduction to Travel and Tourism: types of tourism, travel search form, writing emails, exchanging information about destinations and holidays.
Εβδομάδα 3. Terminology on the types of tourism organizations and marketing Tour operators, Travel agents. Passive voice.
Εβδομάδα 4. Current trends in tourism. Relative clauses/ Defining& Non-defining relative clauses.
Εβδομάδα 5. Planning and booking a holiday, completing forms and issuing documents. Role-play and simulations.
Εβδομάδα 6. Greeting and receiving guests/ Learning how to greet and receive guests in different contexts. Cultural aspects of tourism.
Εβδομάδα 7. Promoting a tourism destination or activity, exercises on writing texts about destinations providing useful information for the potential client. Role-play and simulations.
Εβδομάδα 8. Promoting travel sales. Special offers, bargains. Package holidays. Role play and simulations. Reported speech: Introductory verbs/Indirect questions/Reporting a dialogue.
Εβδομάδα 9. Guided tours. Discussing rules and policies on a tour. Role-play simulations. Speaking skills development.
Εβδομάδα 10. Payment and billing. Payment policies. Currency exchange. Numbers and basic math. Causative form. Clauses of reason, manner, place, result, concession.
Εβδομάδα 11. Travel safety. Travel insurance. Advice to first-time international travelers, ways to stay safe while abroad, and things to do before departure.
Εβδομάδα 12. Hospitality and tourism: holiday reps. Roles and responsibilities Role-play and simulations. Speaking skills development.
Εβδομάδα 13 Event hospitality. Terminology of different event types. Vocabulary enrichment.
Μυλωνά-Γεωργαντοπούλου, Δ.Α. (2007). English II for Tourist Enterprises. Αθήνα: Έλλην.
Kantaridou, Ζ. (2011). English for Academic Purposes: Reading and Vocabulary: Student's Book. – 2nd ed. - Thessaloniki: University of Macedonia Press.
Nevine, A.K., Badr, H., El-Araby, D., (2011). Business English Marketing and Sales (for the multi-level classroom). UK: Express Publishing
Hardi, K. & Walker, R. (2009). Oxford English for Careers: Tourism 3-Students’ Book. Oxford: OUP.
Paterson K.& Wedge R. (2013). Oxford Grammar for EAP. Oxford: Oxford University Press.
- Δια ζώσης διδασκαλία
- Συμμετοχική διδασκαλία και ενθάρρυνση της συμμετοχής των φοιτητών μέσω συζητήσεων, ομαδικής εργασίας, ρόλων παιχνιδιού και ασκήσεων.
- Χρήση αυθεντικού υλικού όπως άρθρα, διαφημίσεις, επικοινωνιακά δείγματα και ιστοσελίδες που αφορούν τον τουρισμό.
- Χρήση ψηφιακών εργαλείων και πλατφορμών, βιντεοπροβολέας, πλατφόρμα e-class, παρουσιάσεις, ηλεκτρονικές πηγές.
Χρήση ΤΠΕ για υποστήριξη και ενίσχυση της διδασκαλίας
Χρήση ΤΠΕ για επικοινωνία με τους φοιττητές
-Γραπτή τελική εξέταση (70% του βαθμού) που μπορεί να περιλαμβάνει:
- Κατανόηση κειμένου
- Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής
- Ερωτήσεις σύντομης απάντησης
- Παραγωγή γραπτού λόγου
-Προαιρετική ατομική εργασία (30% του βαθμού)
- Αυτόνομη εργασία
- Ομαδική εργασία
- Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
- Εργασία σε διεπιστημονικό περιβάλλον
Επιστροφή
<< | < | Δεκέμβριος 2024 |
> | >> | ||
Δε | Τρ | Τε | Πε | Πα | Σα | Κυ |
1 |
||||||
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |
31 |