en

Παναγιώτης Μανωλιτζάς

Αντικείμενο: Στρατηγικός Σχεδιασμός Επιχειρήσεων
Βαθμίδα: Αναπληρωτής Καθηγητής
ΦΕΚ Διορισμού: 2008/τ.Γ/09-08-2023
Τηλέφωνο: 2661087954
Email: pmanol@ionio.gr
Ώρες γραφείου: Πέμπτη 15:30-17:00, Παρασκευή 13:00-14:00 (Κατόπιν Επικοινωνίας)

Μανωλιτζάς Παναγιώτης

Ο Παναγιώτης Μανωλιτζάς είναι Αναπληρωτής Καθηγητής στο Τμήμα Τουρισμού του Ιονίου Πανεπιστημίου με γνωστικό αντικείμενο στο Στρατηγικό Σχεδιασμό Επιχειρήσεων. Εκπόνησε τη διδακτορική του διατριβή στο Εργαστήριο Συστημάτων Υποστήριξης Αποφάσεων της Σχολής Μηχανικών Παραγωγής & Διοίκησης του Πολυτεχνείου Κρήτης. Σπούδασε Διοικητική Επιστήμη στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και έλαβε μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στα Δημόσιο Μάνατζμεντ από το Πανεπιστήμιο Αθηνών.

Έχει εργασθεί ως ερευνητής στη Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου του Μπαθ (University of Bath,UK) καθώς και σε Εθνικά και Ευρωπαϊκά Ερευνητικά Προγράμματα. Παράλληλα έχει διδάξει σε προπτυχιακά και μεταπτυχιακά προγράμματα σπουδών στα παρακάτω πανεπιστήμια: Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Πάντειο Πανεπιστήμιο, Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Πολυτεχνείο Κρήτης, Πανεπιστήμιο Κρήτης, Ελληνικό Μεσογειακό Πανεπιστήμιο, Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου, Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου.

Είναι αξιολογητής σε Επιστημονικά περιοδικά και διεθνή επιστημονικά συνέδρια. Έχει εκδώσει  βιβλία στην Αγγλική σε τομείς όπως: πολυκριτήρια ανάλυση, αξιολόγηση στρατηγικής επιχειρήσεων, αξιολόγησης ανθρώπινου δυναμικού, επιχειρησιακής έρευνας, λήψης αποφάσεων, ανασχεδιασμού επιχειρησιακών διαδικασιών, αξιολόγησης υπηρεσιών, αξιολόγησης δημόσιας διοίκησης, πληροφοριακών συστημάτων, αξιολόγησης ικανοποίησης χρηστών από τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες και διοίκησης λειτουργιών.

Επιπρόσθετα στο ερευνητικό του έργο περιλαμβάνονται 85 ερευνητικές εκθέσεις και άρθρα σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά και πρακτικά συνεδρίων. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζονται: στο στρατηγικό σχεδιασμό επιχειρήσεων, στον ανασχεδιασμό των επιχειρησιακών διαδικασιών με χρήση τεχνικών προσομοίωσης, στην αξιολόγηση των υπηρεσιών με χρήση τεχνικών πολυκριτήριας ανάλυσης, στην αξιολόγηση της ικανοποίησης των πελατών, στην επιχειρησιακή έρευνα, στην επιχειρηματική αναλυτική, στην πολυκριτήρια ανάλυση καθώς και με την ανάπτυξη συστημάτων υποστήριξης αποφάσεων.

Το Σύστημα Υποστήριξης Αποφάσεων που σχεδίασε έλαβε το Χρυσό Βραβείο στα Healthcare Business Awards 2017 στην κατηγορία: Ερευνητικό Έργο σε Πανεπιστήμια/ Εκπαιδευτικά Ιδρύματα/ Ερευνητικά Κέντρα. Στα Healthcare Business Awards 2019 έλαβε το Χάλκινο Βραβείο για το ερευνητικό έργο ‘Αξιολόγηση Στρατηγικής Νοσοκομειακών Οργανισμών με Χρήση Τεχνικών Προσομοίωσης και Πολυκριτήριας Ανάλυσης΄ στην κατηγορία: Ερευνητικό Έργο σε Πανεπιστήμια/ Εκπαιδευτικά Ιδρύματα/ Ερευνητικά Κέντρα.

Επιλεγμένες Δημοσιεύσεις

  • Glaveli, N., Manolitzas, P. & Grigoroudis, E. (2024). Substitute vs. permanent teacher job satisfaction: Applying MUSA to delineate differences and highlight evidence-based guidelines for decision makers. Kybernetes, 53 (1).  
  • Glaveli, N., Manolitzas, P., Tsourou, E. & Grigoroudis, E. (2023). Unlocking Teacher job satisfaction during the Covid-19 pandemic: A Multicriteria Satisfaction Analysis. Journal of Knowledge Economy, 1-22.                                              
  • Glaveli, N., Manolitzas, P., Palamas, S., Liassidis, C. & Grigoroudis, E. (2023). Breaking the curse: Extracting strategic directions for hotel industry in Wuhan from TripAdvisor quantitative rating. Anatolia: An International Journal of Tourism and Hospitality Research, 34 (2).        
  • Glaveli, N., Manolitzas, P., Palamas, S., Grigoroudis, E. & Zopounidis, C. (2022). Developing effective strategic decision making in the areas of hotel quality management and customer satisfaction from online ratings. Current Issues in Tourism, 26 (6).    
  • Manolitzas, P., Glaveli, N., Palamas, S., Zopounidis, C. & Grigoroudis, E. (2022). Improving customer experience in the cruise industry in the post pandemic era. Cogent Business & Management, 9 (1).                                       
  • Manolitzas, P. Glaveli, N., Palamas, S., Talias, M. & Grigoroudis, E. (2022). Hotel guests’ demanding level and importance of attribute satisfaction ratings: An application of MUltiplecriteria Satisfaction Analysis on TripAdvisor’s hotel guests ratings. Current Issues in Tourism, 25 (8).                                                           
  • Glaveli, N., Manolitzas, P. & Grigoroudis, E. (2021). Developing strategies to increase the possibility of being selected as a “regular” independent community pharmacy: An application of MUlticriteria Satisfaction Analysis. Journal of Pharmacy Practice and Research, 51 (2).
  • Manolitzas, P., Zopounidis, C., Talias, M., Grigoroudis, E., & Matsatsinis, N. (2021). Intedisciplinary Perceptions on Operations Management and Service Evaluation. USA: IGI GLOBAL.            
  • Manolitzas, P., Grigoroudis, E., Matsatsinis, N. & Spyridakos, A. (2019). Sim-Uta: Evaluating Reorganization Scenarios in a Healthcare Organization. International Journal of Decision Support Systems 4 (1), 72-92.
  • Glaveli, N., Grigoroudis, E., & Manolitzas, P. (2019). Practical application of MSQ and MUSA methodology in determining critical job satisfaction factors of a summer destination luxury resort. Tourism Management, 74, 426-437.
  • Manolitzas, P., Kostagiolas, P., Grigoroudis, E., Intas, G. & Stergiannis, P. (2018). Data on Patients’ Satisfaction from an Emergency Department: Developing Strategies with the Multiplecriteria Satisfaction Analysis. Data in Brief, 21, 956-961.              
  • Manolitzas, P. & Stylianou, N. (2018). Modelling Waiting Times in an Emergency Department in Greece during the economic crisis. Journal of Health Management, 20 (4), 475-485.
  • Delias, P., Doumpos, M., Grigoroudis, E., Manolitzas, P., & Matsatsinis, N. (2015). Supporting health care management Decisions via robust clustering of event logs. Knowledge Based Systems, 84, 203-213.                                            
  • Manolitzas, P., Fortsas, V., Grigoroudis, E., & Matsatsinis, N. (2014). Internal Customer satisfaction in health care organizations: A multiple criteria approach. International Journal of Public Administration, 37(10), 646-654.                
  • Manolitzas, P., Grigoroudis, E., & Matsatsinis, N. (2014). Using Multiplecriteria decision analysis to evaluate patient satisfaction in a hospital emergency department. Journal of Health Management, 16(2), 245-258.
  • Manolitzas, P., & Yannacopoulos, D. (2013). Citizen satisfaction: A multiple criteria satisfaction analysis. International Journal of Public Administration, 36(9), 614-621.
Ενημέρωση: 12-08-2025

Επιστροφή
<< <
Σεπτέμβριος 2025
> >>
Δε Τρ Τε Πε Πα Σα Κυ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Σήμερα, Τρίτη 02-09-2025

Γραμματεία

Γραμματεία
Ι. Θεοτόκη 72, 1ος όροφος
(+30) 26610 87960, 87961, 87962
dtour@ionio.gr

Ανάγνωση ΚειμένουΑνάγνωση Κειμένου Αναγνωσιμότητα ΚειμένουΑναγνωσιμότητα Κειμένου Αντίθεση ΧρωμάτωνΑντίθεση Χρωμάτων
Επιλογές Προσβασιμότητας