Ενημερώνονται εκ νέου οι φοιτητές/ριες του Τμήματος, όπως είχαν ενημερωθεί και κατά την εγγραφή στο Τμήμα Τουρισμού, ότι υποχρεούνται σε τακτά χρονικά διαστήματα να προβαίνουν σε εκκαθάριση του ακαδημαϊκού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (συμπεριλαμβανομένου του κάδου ανακύκλωσης) προκειμένου να μπορούν να λαμβάνουν ενημερώσεις/ανακοινώσεις από τη Γραμματεία.
Κάθε φορά που το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο «γεμίζει» αφαιρούνται αυτόματα από τους καταλόγους αποστολής ενημερώσεων/ανακοινώσεων. Επίσης δεν είναι δυνατό να λαμβάνονται απαντήσεις επί ερωτημάτων που υποβάλλονται και πιστοποιητικά που τυχόν έχουν ζητηθεί.
Οι φοιτητές/τριες που αντιμετωπίζουν το συγκεκριμένο πρόβλημα θα πρέπει πρώτα να προβούν σε εκκαθάριση του ακαδημαϊκού e-mail και στη συνέχεια κάνοντας χρήση του ακαδημαϊκού e-mail να στείλουν μήνυμα στο noc@ionio.gr και να ζητήσουν την επαναπροσθήκη του ακαδημαϊκού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στον κατάλογο επικοινωνίας των φοιτητών του Τμήματος.
Η Γραμματεία στο εξής, σε περίπτωση που δεν λαμβάνονται για τους ανωτέρω λόγους ηλεκτρονικά μηνύματα, δεν θα επικοινωνεί με άλλο τρόπο με τους φοιτητές/τριες. (π.χ τηλέφωνο ή αποστολή μηνύματος σε μη ακαδημαϊκό e-mail).
Τέλος, υπενθυμίζεται ότι είναι υποχρέωση/ευθύνη των φοιτητών η καθημερινή παρακολούθηση του ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και της ηλεκτρονικής σελίδας του Τμήματος Τουρισμού.