Χρηματοοικονομική Διοίκηση
Διδάσκων/ουσα: Αρτίκης Κωνσταντίνος
Κωδικός Μαθήματος: ECO120
Κατηγορία Μαθήματος: Ειδικού Υποβάθρου
Τύπος Μαθήματος: Υποχρεωτικό
Επίπεδο Μαθήματος: Προπτυχιακό
Γλώσσα Μαθήματος: Ελληνικά
Τρόπος Παράδοσης: Στην τάξη
Εξάμηνο: Δ΄
ECTS: 5
Σύνολο Ωρών: 4
Σελίδα E Class: https://opencourses.ionio.gr/courses/DTO211/
Οργάνωση Διδασκαλίας:
Δραστηριότητα | Φόρτος Εξαμήνου |
---|---|
Διαλέξεις | 52 |
Μελέτη και Ανάλυση Βιβλιογραφίας | 73 |
Σύνολο Μαθήματος (ECTS: 5) | 125 |
Σκοπός του μαθήματος είναι να παρουσιάσει και να αναλύσει, στο φοιτητή, τη θεωρία και τις πρακτικές εφαρμογές της Χρηματοοικονομικής Διοίκησης. Συγκεκριμένα πραγματοποιείται μία εμβάθυνση στη διαδικασία διαχείρισης των πόρων της επιχείρησης, συμπεριλαμβανομένης της διοίκησης χρηματοοικονομικών αποφάσεων, με στόχο τη μεγιστοποίηση της αξίας της. Ο φοιτητής θα γνωρίσει και θα κατανοήσει βασικές έννοιες της Χρηματοοικονομικής Διοίκησης: Οικονομικές καταστάσεις, Αριθμοδείκτες, Χρηματοδοτικών αναγκών, Νεκρό Σημείο, Λειτουργική μόχλευση, Κεφαλαιακή δομή, Χρηματοοικονομική μόχλευση, και θα αποκτήσει βασικές δεξιότητες που αφορούν τη λήψη χρηματοοικονομικών αποφάσεων σε μια επιχείρηση.
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο/η φοιτητής/τρια θα :
|
Εβδομάδα 1η
Αντικειμενικός σκοπός επιχείρησης και βασικές χρηματοοικονομικές αποφάσεις
Εβδομάδα 2η
Χρηματοοικονομικές καταστάσεις και εκθέσεις
Εβδομάδα 3η
Ανάλυση χρηματοοικονομικών δεικτών
Εβδομάδα 4η
Ανάλυση ταμειακών ροών
Εβδομάδα 5η
Κόστος κεφαλαίου
Εβδομάδα 6η
Ανάλυση μόχλευσης
Εβδομάδα 7η
Κεφαλαιακή διάρθρωση
Εβδομάδα 8η
Πρόβλεψη χρηματοδοτικών αναγκών
Εβδομάδα 9η
Διοίκηση κεφαλαίου κίνησης
Εβδομάδα 10η
Διοίκηση διαθεσίμων
Εβδομάδα 11η
Διοίκηση χρεογράφων
Εβδομάδα 12η
Διοίκηση απαιτήσεων
Εβδομάδα 13η
Χρηματοδοτική μίσθωση και Πρακτορεία επιχειρηματικών απαιτήσεων
- Χρηματοοικονομική Διοίκηση (2018), Δ. Βασιλείου, Ν. Ηρειώτης, Εκδόσεις Rosili
- Αρχές Χρηματοοικονομικής Διοίκησης (2020), E. Brigham, J. Houston, Εκδόσεις Broken Hill
- Αρχές Χρηματοοικονομικής των επιχειρήσεων (2016), R. Brealey, S. Myers, F. Allen, Εκδόσεις Utopia
Στην αίθουσα διδασκαλίας
Χρήση Τ.Π.Ε. στη Διδασκαλία, στην Εργαστηριακή Εκπαίδευση, στην Επικοινωνία με τους φοιτητές.
Υποστήριξη Μαθησιακής διαδικασίας μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας e-class
Γραπτή τελική εξέταση που περιλαμβάνει:
- Ερωτήσεις σύντομης απάντησης
- Πολλαπλής Επιλογής
- Συγκριτική αξιολόγηση στοιχείων θεωρίας
Τα κριτήρια αξιολόγησης γίνονται γνωστά στους φοιτητές στην έναρξη του μαθήματος.
Επιστροφή
<< | < | Νοέμβριος 2024 |
> | >> | ||
Δε | Τρ | Τε | Πε | Πα | Σα | Κυ |
1 |
2 |
3 |
||||
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |