en

Γερμανικά και Τουριστική Ορολογία


Διδάσκων/ουσα: Θα ανακοινωθεί
Κωδικός Μαθήματος: INT180
Κατηγορία Μαθήματος: Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος: Επιλογής
Επίπεδο Μαθήματος: Προπτυχιακό
Γλώσσα Μαθήματος: Ελληνικά
Εξάμηνο: ΣΤ΄
ECTS: 5
Σύνολο Ωρών: 4

Οργάνωση Διδασκαλίας:
ΔραστηριότηταΦόρτος Εξαμήνου
Διαλέξεις52
Μελέτη και Ανάλυση Βιβλιογραφίας73
Σύνολο Μαθήματος (ECTS: 5)125

gr  pdf.png  Γερμανικά και Τουριστική Ορολογία
Mέγεθος: 201.26 KB :: Τύπος: Αρχείο PDF

Σύντομη Περιγραφή:

Στόχος του μαθήματος είναι η εκπαίδευση των φοιτητών ώστε να είναι σε θέση να κατανοήσουν προτάσεις και εκφράσεις που χρησιμοποιούνται συχνά και που αφορούν ζητήματα άμεσου ενδιαφέροντος, όπως στοιχειώδεις προσωπικές και οικογενειακές πληροφορίες, αγορές, τοπική γεωγραφία και εργασία, να μπορούν να επικοινωνήσουν σε περιπτώσεις που απαιτούν απλή και άμεση ανταλλαγή πληροφοριών για οικεία και συνήθη θέματα και να είναι σε θέση να περιγράψουν με απλούς όρους το παρελθόν τους, το κοντινό τους περιβάλλον και ζητήματα άμεσης ανάγκης.

Αντικειμενικοί Στόχοι - Επιδιωκόμενα Μαθησιακά Αποτελέσματα:

Στόχος του μαθήματος είναι η εκπαίδευση των φοιτητών ώστε να είναι σε θέση να

  • κατανοούν προτάσεις και εκφράσεις που χρησιμοποιούνται συχνά και που αφορούν ζητήματα άμεσου ενδιαφέροντος, όπως στοιχειώδεις προσωπικές και οικογενειακές πληροφορίες, αγορές, τοπική γεωγραφία και εργασία,
  • επικοινωνήσουν σε περιπτώσεις που απαιτούν απλή και άμεση ανταλλαγή πληροφοριών για οικεία και συνήθη θέματα,
  • να περιγράφουν με απλούς όρους το παρελθόν τους, το κοντινό τους περιβάλλον και ζητήματα άμεσης ανάγκης,
  • να είναι σε θέση να συμμετέχουν ορθά και να κατανοούν διαλόγους, απαραίτητους στο επάγγελμα του τουρισμού, όπως για παράδειγμα διαλόγους μεταξύ πελάτη και ρεσεψιονίστ ξενοδοχείου.
Περιεχόμενο (Syllabus):

Σε συνέχεια του μαθήματος του Ε’ εξαμήνου “Γερμανική Γλώσσα” συνεχίζεται η εκμάθηση γραμματικών φαινομένων όπως μέλλοντας, προθέσεις, χρήση δοτικής και γενικής, κλίση επιθέτων και χρήση σύνθετων δευτερευουσών προτάσεων. Η θεματολογία του μαθήματος επεκτείνεται σε αντικείμενα όπως η φύση, διακοπές και εκδρομές, αξιοθέατα, επικοινωνία (σε γιατρό ή σε δημόσιες υπηρεσίες), δίνοντας τη δυνατότητα παράλληλης διεύρυνσης του λεξιλογίου.

Εβδομάδα 1η:

«Το καλωσόρισμα στο Μόναχο» (λεξιλόγιο ρούχων, αγορών και εορτών στο Μόναχο – δεικτικές αντωνυμίες, κλίση ερωτηματικής αντωνυμίας «ποιος, ποια, ποιο)

Εβδομάδα 2η:

«Ένα ταξίδι στη Βιέννη» (οργάνωση ταξιδιού, δυνατότητες διανυκτέρευσης, επίσκεψη πόλεων – πλάγιες ερωτηματικές προτάσεις, προθέσεις περιγραφής όπως δεξιά, αριστερά, κατά μήκος κ.α.)

Εβδομάδα 3η:

«Επαγγελματική σχολή ή πανεπιστήμιο;» (σχολικό σύστημα στη Γερμανία, επιλογή επαγγελμάτων και σχολών – δημιουργία ευγενικών ερωτήσεων, κλίση άρθρου και επιθέτου στη γενική, αναφορικές δευτερεύουσες προτάσεις)

Εβδομάδα 4η:

«Πρώτες εμπειρίες στον εργασιακό χώρο» (σύνταξη αίτησης πρακτικής άσκησης, πρώτη μέρα πρακτικής – παθητική φωνή)

Εβδομάδα 5η:

«Επιτέλους διακοπές εξαμήνου» (καλοκαιρινοί προορισμοί και προσφορές στη Γερμανία, διαμονή και διατροφή – συγκριτικές προτάσεις, το στερητικό “un”)

Εβδομάδα 6η:

«Καθοδόν με το αυτοκίνητο» (δίπλωμα οδήγησης και εξετάσεις, κανόνες οδικής κυκλοφορίας – παθητική φωνή Παρακειμένου και βοηθητικών ρημάτων)

Εβδομάδα 7η:

«Εργασιακός νομάς ανάμεσα σε δυο χώρες» (περιγραφή Λίχτενσταϊν, πήγαινε έλα στη δουλειά – αναφορικές προτάσεις με «κάτι», συγκριτικές προτάσεις)

Εβδομάδα 8η:

«Δημιουργικά στο Αμβούργο» (κατανόηση ταξιδιωτικών οδηγών και ιστοσελίδων, συνεντεύξεις με σπουδαστές – επίθετα στη γενική, απαρεμφατικές προτάσεις)

Εβδομάδα 9η:

«Παραμένοντας σε επαφή» (διάλογοι με υπαλλήλους ταχυδρομείου, έκφραση παραπόνων – μη πραγματικές προτάσεις, συμβουλές)

Εβδομάδα 10η:

«Σπουδές στη Γερμανία» (λεξιλόγιο μαθημάτων και σχολών Ανώτατης Εκπαίδευσης, αιτιολόγηση σημαντικών προσωπικών επιλογών, περιγραφή εναλλακτικών – αιτιολογικές και εναντιωματικές δευτερεύουσες προτάσεις)

Εβδομάδα 11η:

«Δουλεύοντας εθελοντικά» (κατανόηση κειμένων σχετικά με τον εθελοντισμό, λεξιλόγιο εθελοντισμού σε διάφορους τομείς – τελικές δευτερεύουσες προτάσεις)

Εβδομάδα 12η:

Λεξιλόγιο εστιατορίου, φαγητών, παραγγελίας και ως πελάτης και ως εργαζόμενος στο σέρβις.

Καθημερινοί διάλογοι αναζήτησης πληροφοριών και οδηγίες εύρεσης αξιοθέατων και κτιρίων, μέσα μεταφοράς – χρήση προθέσεων με αιτιατική και δοτική.

Εβδομάδα 13η:

Περαιτέρω οδηγίες με πιο σύνθετες περιγραφές, δελτίο καιρού, λεξιλόγιο καιρού, ημερών, μηνών και εποχών.

Διάλογοι για check in και check out σε ξενοδοχείο και ως πελάτης και ως ρεσεψιονίστ, λεξιλόγιο πληρωμών π.χ. μετρητά ή κάρτα.

Συνιστώμενη βιβλιογραφία προς μελέτη:
  • DaF Kompakt neu A1-Β1, εκδόσεις Klett

ή

  • Motive Kompaktkurs DaF, Deutsch als Fremdsprache, εκδόσεις Hueber
  • Menschen im Beruf Tourismus, Deutsch als Fremdsprache, εκδόσεις Hueber
  • PONS διαδικτυακό λεξικό
Διδακτικές και μαθησιακές μέθοδοι:
  • Πρόσωπο με πρόσωπο
  • Μέσω εξειδικευμένου λογισμικού υποστήριξης μαθησιακής διαδικασίας (e-class
Χρηση Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνίας:
  • Χρήση του πίνακα
  • Χρήση παρουσιάσεων powerpoint
  • Χρήση της πλατφόρμας e-class
  • Χρήση ακουστικών μέσων
Μέθοδοι αξιολόγησης/βαθμολόγησης:

Η αξιολόγηση των φοιτητών θα γίνεται με :

Γραπτή τελική εξέταση (100% του βαθμού) που μπορεί να περιλαμβάνει:

  • Κατανόηση κειμένου
  • Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής
  • Ερωτήσεις σύντομης απάντησης
  • Παραγωγή γραπτού λόγου

Η αξιολόγηση των φοιτητών είναι προσβάσιμη από αυτούς για επεξηγήσεις αναφορικά με την βελτίωση τους.


Επιστροφή
<< <
Δεκέμβριος 2024
> >>
Δε Τρ Τε Πε Πα Σα Κυ
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31

Γραμματεία

Γραμματεία
Ι. Θεοτόκη 72, 1ος όροφος
(+30) 26610 87960, 87961, 87962
dtour@ionio.gr

Ανάγνωση ΚειμένουΑνάγνωση Κειμένου Αναγνωσιμότητα ΚειμένουΑναγνωσιμότητα Κειμένου Αντίθεση ΧρωμάτωνΑντίθεση Χρωμάτων
Επιλογές Προσβασιμότητας