Αγγλική Γλώσσα Ι
Διδάσκων/ουσα: Μωραΐτη Ελένη
Κωδικός Μαθήματος: INT100
Κατηγορία Μαθήματος: Ανάπτυξης Δεξιοτήτων
Τύπος Μαθήματος: Επιλογής
Επίπεδο Μαθήματος: Προπτυχιακό
Γλώσσα Μαθήματος: Ελληνικά
Τρόπος Παράδοσης: Πρόσωπο με πρόσωπο
Εξάμηνο: Α΄
ECTS: 5
Σύνολο Ωρών: 4
Σελίδα E Class: https://opencourses.ionio.gr/courses/DTO113/
Οργάνωση Διδασκαλίας:
Δραστηριότητα | Φόρτος Εξαμήνου |
---|---|
Διαλέξεις | 52 |
Μελέτη και Ανάλυση Βιβλιογραφίας | 73 |
Σύνολο Μαθήματος (ECTS: 5) | 125 |
Το μάθημα "Αγγλική γλώσσα Ι" περιλαμβάνει ταχύρρυθμη ανασκόπηση και διδασκαλία των βασικών γραμματικών δομών της αγγλικής γλώσσας, ενώ παράλληλα αποσκοπεί στην ενίσχυση και αναβάθμιση του λεξιλογίου των φοιτητών, στην περαιτέρω ανάπτυξη της παραγωγής και κατανόησης του προφορικού και γραπτού λόγου στην Αγγλική, κυρίως σε θέματα που άπτονται του αντικειμένου σπουδών τους. Στο πλαίσιο του μαθήματος θα γίνει μια αρχική εισαγωγή σε βασικές έννοιες και ορολογία του τουρισμού μέσα από την πραγμάτευση απλών και σύντομων κειμένων.
Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση των μαθημάτων οι φοιτητές/τριες αναμένεται να:
- κατανοούν και να χρησιμοποιούν με ευκολία τις βασικές γραμματικές δομές της αγγλικής γλώσσας
- κατανοούν και να παράγουν χωρίς δυσκολία γραπτό λόγο στην Αγγλική, κυρίως σε θέματα που άπτονται του τουρισμού
- αναπτύξουν την ακουστική τους κατανόηση και τον προφορικό τους λόγο λαμβάνοντας μέρος σε συζητήσεις και κάνοντας προφορικές παρουσιάσεις
- αναπτύξουν δεξιότητες επικοινωνίας σε διαφορετικά πολιτισμικαπεριβάλλοντα
- εξοικειωθούν με τη χρήση βασικής τουριστικής ορολογίας (είδη τουρισμού, καταλυμάτων, τουριστικών μεταφορών)
Εβδομάδα 1. Introductory course: prerequisites, aims and purposes.
Εβδομάδα 2. Types of tourism. Review of present tenses. Development of speaking, writing and listening skills.
Εβδομάδα 3. Types of transport (Road transport; Railway transport; Water transport; Air transport). Review of pasts tenses. Development of speaking, writing, and listening skills.
Εβδομάδα 4. Types of tourist accommodation (hotels, hostel, campsites, guesthouses etc). Review of future tenses. Development of speaking, writing and listening skills.
Εβδομάδα 5. Hotel staff, roles and responsibilities. Adjectives and adverbs. Development of speaking, writing and listening skills.
Εβδομάδα 6. Hotel facilities and amenities. Passive voice. Development of speaking, writing and listening skills.
Εβδομάδα 7. Hotel review. Writing and responding properly to a negative/positive review.
Εβδομάδα 8. Requests-Problems –Complaints. Degree of Comparison. Development of speaking, writing and listening skills.
Εβδομάδα 9. Planning and booking a holiday. Travel documents, booking forms. Applying for a job.
Εβδομάδα 10. Written communication. Writing business letters, e-mails, memos. Writing skills development. Vocabulary enrichment.
Εβδομάδα 11. Oral communication. Telephone calls. Reported speech. Development of speaking, writing and listening skills.
Εβδομάδα 12. Sporting events, alternative tourism. Conditionals. Development of speaking, writing and listening skills.
Εβδομάδα 13. Writing a CV-cover letter. Vocabulary enrichment. Tips for a successful interview. Speaking skills development. Role-play.
Hardi, K. & Walker, R. (2006). Oxford English for Careers: Tourism 1-Students’ Book. Shanghai: Oxford University Press.
Morris C.E.(2012). Flash on English for Tourism. ELI
Mol, H. (2014). Moving into Tourism and Hospitality. Coursebook. UK: Garnet Publishing
Paterson K.& Wedge R. (2013). Oxford Grammar for EAP. Oxford: Oxford University Press.
- Δια ζώσης διδασκαλία
- Συμμετοχική διδασκαλία: Ενθάρρυνση της συμμετοχής των φοιτητών μέσω συζητήσεων, ομαδικής εργασίας, ρόλων παιχνιδιού και ασκήσεων.
- Χρήση αυθεντικού υλικού όπως άρθρα, διαφημίσεις, επικοινωνιακά δείγματα και ιστοσελίδες που αφορούν τον τουρισμό.
- Χρήση ψηφιακών εργαλείων και πλατφορμών, βιντεοπροβολέας, πλατφόρμα e-class, παρουσιάσεις, ηλεκτρονικές πηγές.
ΤΠΕ για την υποστήριξη και την ενίσχυση της διδασκαλίας ( πλατφόρμα e-class)
ΤΠΕ για την επικοινωνία με τους φοιτητές
-Γραπτή τελική εξέταση (70% του βαθμού) που μπορεί να περιλαμβάνει:
- Κατανόηση κειμένου
- Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής
- Ερωτήσεις σύντομης απάντησης
- Παραγωγή γραπτού λόγου
-Προαιρετική ατομική εργασία (30% του βαθμού)
- Αυτόνομη εργασία
- Ομαδική εργασία
- Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
Επιστροφή
<< | < | Νοέμβριος 2024 |
> | >> | ||
Δε | Τρ | Τε | Πε | Πα | Σα | Κυ |
1 |
2 |
3 |
||||
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
17 |
18 |
19 |
20 |
21 |
22 |
23 |
24 |
25 |
26 |
27 |
28 |
29 |
30 |