logo
ENGLISH

Ερευνητικές Μέθοδοι στην Ψηφιακή Εποχή


Διδάσκοντες: Θα ανακοινωθεί
Κωδικός Μαθήματος: DIT301
Κατηγορία Μαθήματος: Ειδικού Υποβάθρου - Κορμού
Τύπος Μαθήματος: Υποχρεωτικό
Επίπεδο Μαθήματος: Μεταπτυχιακό
Γλώσσα Μαθήματος: Ελληνικά
Εξάμηνο: Γ΄
ECTS: 5
Σύντομη Περιγραφή:

H έρευνα αγοράς ως κομμάτι της επιχειρηματικότητας. Η επίδραση της Ψηφιακής Εποχής στην έρευνα αγοράς. Φύση και διαδικασία της έρευνας. Σχεδιασμός και διαχείριση ερευνών. Σχεδιασμός ερωτηματολογίων. Σχέδια δειγμάτων. Προσδιορισμός και κατανομή μεγέθους δείγματος. Ποιοτική και ποσοτική έρευνα στον τουρισμό. Μεικτές μέθοδοι. Το διαδίκτυο ως εργαλείο έρευνας και η ηλεκτρονική μέθοδος. Διαδικτυακές έρευνες. Ανάλυση ποσοτικών και ποιοτικών δεδομένων. Σύνταξη της έκθεσης της έρευνας. Παρουσίαση της έρευνας. Διάδοση δεδομένων. Μελέτη περίπτωσης - έρευνες αγοράς με τη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας.


Επιστροφή
Ανάγνωση ΚειμένουΑνάγνωση Κειμένου Αναγνωσιμότητα ΚειμένουΑναγνωσιμότητα Κειμένου Αντίθεση ΧρωμάτωνΑντίθεση Χρωμάτων
Επιλογές Προσβασιμότητας